Zin in zoet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zoooooooo die pillenkoffer

@harold
    ik ben ook altijd wel een snoepert geweest, alleen nu is het wel heeeeeel erg, ik geef er niet aan toe, maar ik vroeg me af of dat dus ergens door zou kunnen komen. psychisch is het denk ook niet want ik voel me echt gewoon lekkerder als ik iets zoets op heb.
    en het verhaal van purple zou best wel eens kunnen denk ik.

als ik het woord chocolade schrijf loopt het kwijl al uit mijn mond, zo erg is het zal blij zijn als het weer zondag is.

nee even serieus, het hoeft niet persee snoep te zijn als het maar zoet is, dan ben ik voldaan, hou het gewoon lekker bij mijn bakje koffie met zoetje.

ik denk wel dat er iets niet klopt met mijn insulinepijl!
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (KeepItReal @ Aug. 20 2005,10:03)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ReyMysterio @ Aug. 19 2005,22:46)]Ik zal ff een M&F of een Flex doorspitten hier staat nl een leuk artikel over in.
      En er is wat tegen te doen in supplement vorm.
      Dat ik daar nog niet aan gedacht had  

Chroom kan helpen de trek in zoetigheid te verminderen. Ik weet niet hoeveel chroom je nu binnenkrijgt (multi) en welke vorm van chroom je slikt. Chroom GFT (glucose tolerantie factor) is de best werkzame vorm. GFT chroom is een samenstelling van croom, vitamine b3 en het aminozuur glycine.
      GFT is ook niet duur !!, het staat in grote groene bakken naast de weg !
      Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (100% @ Aug. 20 2005,11:36)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (KeepItReal @ Aug. 20 2005,10:03)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (ReyMysterio @ Aug. 19 2005,22:46)]Ik zal ff een M&F of een Flex doorspitten hier staat nl een leuk artikel over in.
        En er is wat tegen te doen in supplement vorm.
        Dat ik daar nog niet aan gedacht had  

Chroom kan helpen de trek in zoetigheid te verminderen. Ik weet niet hoeveel chroom je nu binnenkrijgt (multi) en welke vorm van chroom je slikt. Chroom GFT (glucose tolerantie factor) is de best werkzame vorm. GFT chroom is een samenstelling van croom, vitamine b3 en het aminozuur glycine.
        GFT is ook niet duur !!, het staat in grote groene bakken naast de weg !
        Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Suikers
          De hedendaagse gezondheidsproblemen zijn niet alleen het gevolg van een toegenomen suikerconsumptie, maar ook die van geraffineerde zetmeelprodukten, omdat zetmeel immers ook een vorm van suiker is. Zetmeel bestaat uit een reeks lange suikermoleculen, die door ons spijsverteringsstelsel weer worden afgebroken naar enkelvoudige suikers zoals glucose.
          Zo eindigen alle koolhydraten zoals suiker, brood, aardappelen, maïs, rijst of pasta als glucose.

Bij voeding met veel suikers en zetmeel (wat in onze spijsverteringsorganen onmiddellijk in suiker wordt omgezet om het te kunnen opnemen) moet het lichaam veel insuline produceren om die lading suikers aan te kunnen.
          Het is bekend dat constant hoge concentraties aan insuline het systeem beschadigen, waardoor cellen insuline resistent worden. Terwijl die resistentie zich ontwikkelt, vereist de taak om de bloedsuikerspiegel te normaliseren steeds meer insuline en begint er een negatieve cirkel te ontstaan.

80% van alle volwassenen maken te veel insuline aan als gevolg van het over eten aan koolhydraten. Omdat in de laatste jaren iedereen massaal meer koolhydraten en minder vet is gaan eten, is het niet vreemd dat welzijnsziekten enorm zijn toegenomen.

Sommige voedingsmiddelen leiden tot een snellere stijging van de bloedsuikerspiegel dan andere.
          Dit wordt uitgedrukt in de glycemische index.
          Het probleem met de glycemische index is dat mensen zelden of nooit 1 enkel voedingsmiddel eten, maar meestal 2 of meer voedingsmiddelen met elkaar combineren.

Behalve meer suiker, is men ook veel meer fructose gaan eten omdat de voedingsmiddelen industrie de laatste tijd is overgestapt van sucrose naar fructose omdat dat goedkoper en zoeter blijkt te zijn. Dit is erg belangrijk omdat fructose een belangrijke rol blijkt te spelen in de productie van vet. Sommige mensen suggereren dat fructose goed zou zijn voor diabetici omdat het geen insuline piek veroorzaakt.
          Helaas is aangetoond dat fructose desondanks op andere wijze insulineresistentie veroorzaakt (en bij proefdieren is het zelfs de geijkte methode om insuline resistentie op te wekken).

Comment

goed stuk weer purple, ik heb trouwens nog slaap

@rey
            waar blijft je stukje nou, ga eens even typen.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X