Nieuwe xeno eetschema uitgekiemd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe xeno eetschema uitgekiemd

EETSCHEMA

Dit is een richtlijn drink ook Koffie + 2 stukken fruit per dag ergens in de dag.il in de n8 oo kwel is bepaubroden vreten ook is dat avondeten altijd varrieren wat ik eet dus me callorrien kunne ook soms op de 4400 liggen ofzo.
    en dan nog niet vergeten dat ik soms meer brood eet en Bbq saus overal op doe dus ik zal wel allemaal stuk hoger nog moeten zijn

Groenten zit er ook niet in trouwens want daar zit toch geen moer in allhoewel er wel wat callorrien extra zijn..

Het commentaar laat ik aan anderen maar je hebt er serieus werk van gemaakt

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

jammer dat het door bodynet layout zo een teirngzooi word anders post ik wel ff mijn document erop is makkelijker.

edit: zo dat is opgelost

begint me al duidelijker te worden waarom ik zoveel loop te schijtuh laatste tijd HAHA

Comment

Ziet er goed uit. Maar die bapao broodjes moet je wel die met kip nemen ipv die met rundvlees.

Comment

dat is stiekem bulkvoer in de n8 ssssssssttttt

maar wat ik wil weten welke vitamine ik precies moet kopen en waneer en waar ik ze moet innemen dus ik w8 op kir..

Comment

Wat wij 's nachts nog vreten is asociaal     bapao, pizza, sate, stiekem hamburgertjes   En je bent best vaak moet denk dat je wel wat extra ijzer kan gebruiken

Comment

Ik zou sowieso groenten erin gooien ook al zou je bij je rijst met kip wat roerbakgroenten kopen. Tevens vult groente wat meer!
              Je schema ziet er wel goed uit maar welke kwark heb jij in vredesnaam?
              Normaal zit er in de naturel magere kwark per pond 50gr eiwit.
              Tevens zou ik willen weten in welke hoeveelheid je kwark inneemt.

Enne 's nachts bapau's ruil dat alleen voor kwark enne n8braker op tijd naar bed daar groeien kinderen van
              Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Freekie slaapt overdag en ik slaap altijd uit En die kwark is vanille kwar zit iets minder eiwitten in. Die gewone kwark komt me neus uit.

Comment

ik heb nog niet zo goed gekeken, maar die hamburgers KIP!!

multivitamines zo ie zo nemen na je avond maaltijd.
                  kir zal ook wel komen met lekkere lijnzaadolie (smaakt trouwens naar bedorven vis haha)

probeer het toch even hierop te zetten xeno is wat makkelijker kijken
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

@Reymyserio: ik eet wel groenten alleen niet erin gezet want weet niet welke hoeveelheid.Die kwark moet inderdaat minder eiwit zijn ik heb halvolle vanille kwark..maar eetmeter gaf het zo aan.

@corina : gebakken hamburgers is niet slecht en die neem ik ngo gewoon ik heb elk dag ander vlees.. Dus ene dag hamburgers,andere dag biefstuk en de andere dag weer kipfilet gebakken.dus is moeilijk te berekenen.
                    ik heb geen extra vette nodig ik wil die ### lijnzaad olie niet. Helpt geen moer.

ik w8 op Kir af met de vitamines..

Comment

Ik zou om 16.00 ook nog wat koolhydraten toevoegen. Doe die tonijn op brood ofzo. Je koolhydraten mogen best wat hoger als je voor massa gaat.

Vetten zijn hoog genoeg, maar je haalt ze uit hamburgers en halfvolle kwark. Dat zijn vooral verzadigde vetten. Ik zou nog wat noten toevoegen om ook (meervoudig) onverzadigde vetten binnen te krijgen.

Multivitaminen die ik goed vind: Plantina, Solgar VM 2000 of Solgar VM-75, orthica multi 4. Zijn er nog wel mee, maar dit zijn de bekende.

Hierbij nog 3x verdeeld over de dag 1000 mg. vitamine c.

Multivitamine kan je bij de apotheek halen of een grote drogist. Vitamine c maakt niet zo heel veel uit welke je hebt, maar koop geen time released.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

gebakkenhamburgers niet slecht das een goeie!
                        weer je welk vet je het slechts uit je lichaam krijgt, varkensvet.
                        als het rundvlees is, is het niet zoo erg.
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Waarom geen time released KIR?

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (corina @ Aug. 25 2005,16:06)]gebakkenhamburgers niet slecht das een goeie!
                            weer je welk vet je het slechts uit je lichaam krijgt, varkensvet.
                            als het rundvlees is, is het niet zoo erg.
                            ik vret het altijd me hele leven......en ik bentoch echt als kolen gegroeid corina...zo erg zou het niet geweest zijn ik eet er soms wel 4

Comment

at Kir zodra ik geld heb ga ik je teopassingen allemaal toevoegen.

ff opver die hamburgers... dat is elke dag andfers ene dag hamburgers de andere dag weer biefstuk

thx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X