Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Xeno: je moet van die etos c1000 er 3 per dag nemen. In totaal 3000 mg. dus. Neem deze verdeeld over de dag in.
@nummer1dj: ik bestel altijd via internet. Ik heb toegang tot praktisch alle vitaminepreparaten die je kan bedenken, zie Vitortho. Deze kan ik tegen inkoopsprijs krijgen. Dit is alleen voor paramedische/therapeuten mogelijk.
Originally posted by [b
Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Aug. 25 2005,19:04)]Ik vind de vitaminen van het Kruitvat prima hoor. Tuurlijk zijn de grondstoffen van Solgar beter etc, maar het prijsverschil is echt heel groot. Daarbij zie ik vitaminen als een extra produkt bij je voeding. Voldoende groenten en fruit eten blijft het belangrijkste.
Aanvulling is echter gewenst. Kruidvat vitaminen zijn goedkoop, maar ook van mindere kwaliteit dan producten van Solgar, Orthica, Plantina, Lamberst, enz.
Bij kruidvat vitaminen staat niet welke vorm de vitamines hebben. Vitamine b6 bijv. kan de volgende vormen hebben: pyridoxine HCL, pyridoxal-5-fosfaat. Vitamine c kan de volgende vormen hebben: ascorbic acid, calcium ascorbate, sodium ascorbate, magnesium ascorbate, ester-c. De vorm is heel belangrijk voor de opneembaarheid.
Mineralen worden los niet goed opgenomen. Ze worden daarom gekoppeld aan een aminozuur. Op die manier worden ze wel goed door het lichaam opgenomen. Dit heet cheleren. Kruidvat vitaminepreparaten zijn niet gecheleerd.
Kruidvat vitaminepreparaten zijn goedkoop, en dat is niet voor niets. Een goede multivitamine is nou eenmaal prijzig kwa: grondstoffen, productieproces, label(claims).
Solgar is zo duur omdat het enorm veel geld investeerd in onderzoeken. NOW maakt gebruik van die onderzoeken en produceerd bijna gelijkwaardige preparaten  Een goede multivitamine hoeft dus niet duur te zijn.
Wat ik zelf een hele goede kwaliteit/prijs verhouding vind is de multivitamine van Plantina. 0.33 eurocent per dag, dus 121 euro per jaar. Ik vind dit niet veel voor zo'n belangrijk product.
Bijna goed, maar de bedoeling was 3 x 1000 mg oftewel totaal 3000 mg...
Worden toch 3 tabletjes dus. Ziet er verder met alle tips erbij netjes uit hoor!
nou ik ga merk en vitaminen me niet zo heel druk maken als ik ze maar neem.. erbij als aanvullign want alles wat beter is ken effect hebben op je training en fyssiek ... en ik heb besloten er compelet voor te gaan voorlopig..Wil groter worden dus moet er aan geloven om alles perfect te maken
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment