Nieuwe xeno eetschema uitgekiemd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Verder ziet er best goed uit..

Succes

Grt R

Comment

ik heb Multivitamine van Centrum a tot z

Vitamine C1000 van etos huismerk geen time-released.

Deze hoef ik dus mar 1 tablet van te nemen ipv 3 want deze is in 1 keer 1000 mg.

Greetz

Comment

Xeno: je moet van die etos c1000 er 3 per dag nemen. In totaal 3000 mg. dus. Neem deze verdeeld over de dag in.

@nummer1dj: ik bestel altijd via internet. Ik heb toegang tot praktisch alle vitaminepreparaten die je kan bedenken, zie Vitortho. Deze kan ik tegen inkoopsprijs krijgen. Dit is alleen voor paramedische/therapeuten mogelijk.

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Aug. 25 2005,19:04)]Ik vind de vitaminen van het Kruitvat prima hoor. Tuurlijk zijn de grondstoffen van Solgar beter etc, maar het prijsverschil is echt heel groot. Daarbij zie ik vitaminen als een extra produkt bij je voeding. Voldoende groenten en fruit eten blijft het belangrijkste.
        Met het laatste ben ik het helemaal eens! Groenten en fruit zijn in géén geval te vervangen door een vitaminepreparaat.

Aanvulling is echter gewenst. Kruidvat vitaminen zijn goedkoop, maar ook van mindere kwaliteit dan producten van Solgar, Orthica, Plantina, Lamberst, enz.
        Bij kruidvat vitaminen staat niet welke vorm de vitamines hebben. Vitamine b6 bijv. kan de volgende vormen hebben: pyridoxine HCL, pyridoxal-5-fosfaat. Vitamine c kan de volgende vormen hebben: ascorbic acid, calcium ascorbate, sodium ascorbate, magnesium ascorbate, ester-c. De vorm is heel belangrijk voor de opneembaarheid.

Mineralen worden los niet goed opgenomen. Ze worden daarom gekoppeld aan een aminozuur. Op die manier worden ze wel goed door het lichaam opgenomen. Dit heet cheleren. Kruidvat vitaminepreparaten zijn niet gecheleerd.

Kruidvat vitaminepreparaten zijn goedkoop, en dat is niet voor niets. Een goede multivitamine is nou eenmaal prijzig kwa: grondstoffen, productieproces, label(claims).

Solgar is zo duur omdat het enorm veel geld investeerd in onderzoeken. NOW maakt gebruik van die onderzoeken en produceerd bijna gelijkwaardige preparaten   Een goede multivitamine hoeft dus niet duur te zijn.

Wat ik zelf een hele goede kwaliteit/prijs verhouding vind is de multivitamine van Plantina. 0.33 eurocent per dag, dus 121 euro per jaar. Ik vind dit niet veel voor zo'n belangrijk product.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Bijna goed, maar de bedoeling was 3 x 1000 mg oftewel totaal 3000 mg...
          Worden toch 3 tabletjes dus. Ziet er verder met alle tips erbij netjes uit hoor!

Comment

ok ik heb tonijn ook al op brood gedaan voor extra koolydrathen om 4 uur.

een freekie die voor het eerst luistert

Comment

nou ik ga merk en vitaminen me niet zo heel druk maken als ik ze maar neem.. erbij als aanvullign want alles wat beter is ken effect hebben op je training en fyssiek ... en ik heb besloten er compelet voor te gaan voorlopig..Wil groter worden dus moet er aan geloven om alles perfect te maken

Greetz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 25 2005,16:54)]Kijk daar heb ik wat aan!
                Ik heb altijd time-released vit-C omdat ik dacht dat dat beter was..

Greets...
                Alias Homer Simpson ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X