Eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eten

Ik ben niet echt heel erg met men eten bezig maar wil gewoon effe weten of ik het erg verkeert doe met wat ik nu eet.

9.00 uur 4 bruine boterhammen 2maal pindakaas 2maal kipfilet
    12.15 uur 4 bruine boterhammen 2maal kaas 2maal kipfilet
    14.30 uur 1 banaan 1 bruine boterham met pindakaas
    16.30 uur 1 appel 1bruine boterham met kipfilet
    18.30 uur avondeten (wat de pot schaft)
    19.30 uur trainen
    21.30 uur bakje vanille kwark en nog eens 2 boterhammen of anders, soms lekkers zeg maar.
    Het beleg wil nog wel eens varieeren maar meestal is dit het zo wel een beetje behalve op donderdag, zondag en zaterdag ziet er ook iets anders uit.

Behoefte is dacht ik rond de 1700 maar kan ook wel een foutje hebben gemaakt, klinkt zo wijnig.
    Met wat ik nu eet zit ik op ongeveer 2000 en aan eiwiten op zoon 100a120 denk ik.
    Laat maar weten of ik me erg moet gaan aanpassen of niet, ben benieuwt.

Post ook ff je stats als je wilt.
    Wat is je doel met dit schema, massa of cutten?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

als je voor meer massa gaat zou ik het nog wat opschroeven 2000 call is erg weinig..wat zijn je stats ?

Comment

ben 1.82 lang
        weeg 71 kilo
        BF geen idee niet te veel alleen onderbuikje
        train nu 1 jaar
        Ik wil inderdaad wat meer massa aanzetten. Ben niet echt met eten bezig, doe gewoon lekker traine en zie wel waar het schip strand. Maar ik wil het natuurlijk niet voor niets doen dus vandaar effe kijke of ik me zwaar moet gaan aanpassen. Ben kwa eetgewotes wel al veel vooruit gegaan. Jaartje trug 5 boterhammen zegmaar en rotzo

Comment

ok gozer massa dus..dan moet je die call omhoog schroeven naar 3000+ .. wel rustig opbouwen uiterraaed elke week ietsie meer bijvreten....wel schoon blijven eten. en kijk is rond op dit forum naar eetschemas ken je hoop ideen uitpakken.. probeer 6 tot 7 maaltijden per dag te verspreiden om de 2 uur eten.

en elke keer eiwiten en koolydraatjes..

gloof me zet nu alles goed in mekaar in 1 keer en knallen gozer weetje zeker dat het niet aan je eten ligt en je zult zien met nog 1 jaar trainen maak je een vooruitgang waar je niet goed van word.

Comment

Ik heb uitgerekend dat je rond de 3600 kcal moet zitten om te bulken, ik weet natuurlijk niet hoe intensief je dag is, maar rond dit zal je wel moeten zitten.

eiwit behoeft 230 gr
            kh behoefte 550 gr
            vet 80 gr

ga hier een nieuw schema mee maken, dan moet het goed komen met de spieren.
            Spieren komen voor 70% uit je voeding en 30% uit trainen.
            Dus zorg ervoor dat je eten goed op orde is.

Je neemt veel te veel pindakaas, dus te veel vetten.
            voor het naar bed gaan magere kwark.
            Kijk ook bij andere schema's wat er zoal inzit, vandaar uit kan je er een voor jezelf opstellen.

succes

groetjes corina
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

@corina : houd er wel rekening mee dat ie niet ineens van 2000 overken stappen naar 3600 dat moet ie rustig opbouwen anders knalt ie uitmekaar van misselijkheid heheheheh...En die koolydrathen hoeven helemaal niet zo hoog ik zou de eiwitten dan eerder verhogen...

Comment

xeno,

jij hebt toch al vertelt dat ie het rustig aan moet opbouwen

de verhoudingen die ik heb gegeven zijn kh 60% eiwit 25% vet 20%.
                Hij wil bulken en dan moet je hoog in kh en niet in eiwitten, dat doe je als je gaat cutten, dan moet je hoog in eiwitten en laag in kh.

Ik heb het met een excelschema uitgerekent (jij kent hem van een ander forum) en dat klopt precies.
                Zijn sportiefe toeslag heb ik gehouden op beginner.
                En lichtzware arbeid.
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (corina @ Sep. 04 2005,19:55)]xeno,

jij hebt toch al vertelt dat ie het rustig aan moet opbouwen  

de verhoudingen die ik heb gegeven zijn kh 60% eiwit 25% vet 20%.
                    Hij wil bulken en dan moet je hoog in kh en niet in eiwitten, dat doe je als je gaat cutten, dan moet je hoog in eiwitten en laag in kh.

Ik heb het met een excelschema uitgerekent (jij kent hem van een ander forum) en dat klopt precies.
                    Zijn sportiefe toeslag heb ik gehouden op beginner.
                    En lichtzware arbeid.
                    lastig bij mij is 60% + 25% + 20% toch echt 105 %

volgens mij is 3600 wel een beetje erg veel voor hem hoor
                    probeer 1st maar eens rond de 3200 te komen en kijk wat je BF doet

wat xeno al zei 1 maal een goed schema en je bent klaar en kan je der zelf een beetje omheendraaien
                    Who's the Chef

Comment

ik kom rond de 3600 kcl per dag
                      60% kh: 545,63 gr
                      20% eiwit:181.88 gr
                      20% vet:80,83 gr
                      Zo moet het kloppen!

Tis jammer dat ik dat excelbestand hier niet op krijg.
                      Been, ik heb dat bestand toch naar jou doorgestuurd, probeer jij hem anders even erop te krijgen, als je wil
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Jo mensen bedankt alvast, ga maar is kijken wat ik nog kan eten, al zat ik al aardig vol met wat ik nu at.
                        Ga der ook maar eens wat whey bij doen denk ik of normaal weet het verschil niet echt.
                        Zal proberen om aan de 3000 te komen al was die 2000 mischien iets te einig wat ik had opgegeven, tis best moeilijk te zeggen. Maarja eten dus.

Comment

krijg de indruk dat het je niet echt intreseerd beetje jammer dat je het dan toch post en er zelf geen tijd in wil steken
                          mensen hier willen er tips over geven maar je moet er zelf ook wat aan doen
                          Who's the Chef

Comment

Ik heb /had ongeveer dezelfde stats en ik kwam met een gemiddelde van 3000 kcal toe. Ben op een korte tijd van 74 naar 78 kg gegaan...

Comment

@ been. Jammer dat je er zo over denkt dan. Ik gebruik alle informatie wat er gezecht wordt en zowiezo wat er op de site staat. Maar kan niet gelijk effe een schema in me kaar flanze. Snap ook niet echt waar je die uitspraak op bazeert.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X