Cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Over de eiwitten ga ik al niks zeggen, heeft iedereen al gedaan
    Met fruit zou ik toch oppassen corrie het blijven snelle suikers, wat ik niet begrijp is dat je elke dag bambix kan eten, ik heb dat ook in het begin gedaan als ik aan het trainen was en als ik er nu nog maar aan ruik moet ik al overgeven.

Ik zou zeggen probeer het meid, zie wat het met je doet, en verander indien nodig

Grtz
    stil growing

Comment

Nou corina, je hebt al een hele hoop tips gehad! Post ff je nieuwe schema dan zal ik kijken of ik nog tips heb. Wil je ook de supplementen die je neemt erbij zetten, bij welke maaltijd je die neemt?

In BFFM (burn the fat, feed the muscle) wordt een 30/50/20 aanbeveling gedaan. En daarvanuit kan je kh. gaan verlagen. Wat een ongelofelijk effectieve methode is: 3 dagen low carb en dan 1 dag high carb. Kcal. zijn op low carb dagen 15-20% onder je onderhoud en op de high carb dag op onderhoud.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

@Harold
        Ik neem visoliecaps niet voldoende?
        Ik heb nu al last van de stoelgang namelijk.

@Snipke
        Fruit neem ik vroeg op de dag, kan dan geen kwaad denk ik.
        Bambix gaat er nog wel in, ben vandaag met havermout begonnen, das pas wennen.

@KIR

Zat ik er maar 5% naast, dat ga ik dan veranderen. Ik had 55% eiwit- 35% kh en 10 % vet. (zo gek was Corrie dan toch niet met der eiwitten LOL)

Dat wil ik dus gaan doen, carbcyclen.
        Eens kijken wat dat doet.
        Ik vond dat eerst helemaal niks toen ik daar over hoorde, maar ik hoor er nu veel goede dingen over.
        Kan je dat carbcyclen eens duidelijker uit leggen, ik weet niet precies hoe ik dat in moet vullen in een schema.

Zit er in zon schema een junkdag, het is toch zo: 3 dagen low - 1 dag high - 3 low en zo verder.

Nog 1 ding: KIR two dumbs up!!
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Je hebt degelijk meer vetten nodig dan alleen visoliecaps. Ik zou wat lijnzaad olie erbij nemen. Ook bij je laatste maaltijd. Deze vetten vertragen de opnamen van je eiwitten, wat heel handig is als slaapt. Verder zorgt de combinatie vet + eiwit voor vetverbranding.

Daarnaast 260 gr. eiwitten voor een vrouw van 62 kg? Dat is gekken werk Corie. Tenzij je stiekem aan de as zit... Ik zou niet zo hoog in je eiwitten gaan zitten. Dit heeft helemaal geen bevorderlijk effect voor je nieren. Ik kan je gedachtegang wel snappen. "Weinig kh en weinig vetten... dan blijven maar eiwitten over om je kcal mee op te krikken." Dat klinkt zeer logisch maar toch moet je naar het totale plaatje kijken.

Je haalt verder iets door elkaar dushi nl.:
          50 30 20 moeten geen 50 eiw 30 kh en 20 vet zijn maar
          50 kh 30 eiw en 20 vet. Dit zijn echter wel bulkverhoudingen daarom zou ik eerder cutverhoudingen nemen nl.:

KH EI VET
          40 30 30

Voor de rest groenten toevoegen en veel water drinken!

Comment

Idd, die groentes zijn ook heel belangrijk! Ik zie nu maar 1 maaltijd met groente, dat is te weinig imo. Misschien eet je die maaltijd heel veel groente maar je kan het dan beter verdelen.

Maar post je vernieuwde schema maar als het af is
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by corina
              @Harold

Nog 1 ding: KIR two dumbs up!!

Hehe 2 stommerds omhoog?? ben jij er 1 van???
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

hij is scherp
                Who's the Chef

Comment

@Rooie

@KIR en Swa

Thanks voor jullie input mannen, zal er rekening mee houden.
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X