getting ripped

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• getting ripped

over 4weken gaan we beginnen...cutten
    samen met keepitreal bekeken.

planning:elke 4weken kcal langzaam brengen en extra cardio sessies invoegen.totaal aantal cuttings weken:12

doel: huidige stats:184 97a98kg 14%bf.doel is rond de 90kg bij 7a 8%. 88kg ben ik ook tevreden maar hoop toch in de 90 te blijven.

sups: bcca,whey eiwiten, efedrine en vitamine b12depot(cyclus:week1,2- 5,6 - 9,10,11) en natuurlijk vitamines,mineralen
    r-ala besloten om niet te nemen. als het niet gaat zoals planning word deze toegevoegd.

cardio:1-4= 2x na training 20min fietsen 1xsquashen en 2x na ontbijt bw squaten+jumpen voor 15min
    5-8=3x na training 20min fietsen 1xsquashen en 2x na ontbijt bw squaten+jumpen voor 15min
    9-12=5x na training 30min fietsen 1x squashen

dieet: zal elke 4weken dus langzaam minder worden.
    beginnen het dieet met 3244kcal. op het diepte punt zal dit ongeveer 2600kcal zijn. ik heb een excelsheat waar alles op staat typ het ff over maar neem niet alle voedingswaardes over(moeten jullie maar geloven)

1
    brinta 40gram
    melk 250ml
    whey proteine 28gram
    ananas 100gram
    multi vitamine

2
    zilvervlies rijst 100gram
    tonijn(water) 135gram
    komkomer 200gram

3
    zilvervliesrijst 100gram
    koolvis 200gram
    komkomer 200gram

4
    sla 200gram
    tonijn(water) 135gram

5
    zilvervliesrijst 100gram
    koolvis 200gram

6avondmaal
    woon thuis geen zeggenschap over. is groente vlees ect ben uitgegaan van 800kcal

7
    zalm 150gram
    multi vitamines
    bcca worden voor en na cardio en training genomen.

dit is het begin dieet.na maten we verder gaan worden de hoeveelheden rijst terug gebracht naar 75gram en word melk eruit gegooit. maar dan zien jullie vanzelf

geen commentaar eenzijdig dieet want dat ben ik gewend en dat werkt beter!voor mij.

einde cut komen er foto's voor de fans.grts
    Last edited by punani; 05-03-2006, 18:22.

ojaa 4liter water per dag

Comment

Brinta zou ik vervangen door havermout, die tip had ik ook gekregen in verband met de gluten die erin zitten (die hebben een slechte invloed op je stofwiseling, heb ik me laten vertellen) ik neem dus iig het zekere voor het onzekere.

waarom neem je voordat je naar bed ga geen kwark?

Voor de rest netjussssssssssss!!

succes met cutten.

Ik wil BTW meer weten over efedrine, wat doet het precies.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

keep it real wilt er ook kwark in
        maar ik doe het niet omdat het voor onderhuidse vocht zorgt.verder merk ik het ook echt als ik geen kwark en zuivel neem dat ik minder vocht vast hou. na 4weken gaat de melk er ook uit en word dan vervangen door water.
        zalm word voor slapen genomen.

havermout ipv van brinta zal veranderd worden dan

efedrine neem ik omdat het eetlust remt. vitamine b12depot zorgt juist voor eetlust en dat wil ik dus NIET

allegemene info over efedrine heb ik hier niet ik weet wel om heen dat het erggggg goed werkt voor afvallen.grts

Comment

Havermout bevat ook gluten hoor corina. De discussie brinta vs havermout zal ik denk ik nog jaren tegenkomen op forums.

Het maakt niet gek veel uit, de voedingswaarden liggen heel dicht bij elkaar. Wel bevat brinta zout (kijk op de verpakking: volkorentarwemeel, zout) en dat is iets wat ik in de cut liever niet teveel neem.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Beetje zinloze discussie denk ik voor amateur bb-ers...

Heel veel succes gozer!

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik ga 1koolvis maaltijd eruit en gooi daar zalm bij. nieuwe opzet is als volgt

1
              brinta 40gram
              melk 250ml
              whey 28gram
              ananas 100gram
              multi vitamines
              omege caps
              vitargo hoeveelheid?ryu

2
              tuna 135gram
              komkommer 200gram

3
              zalm 150gram
              komkomer 200gram

4
              zilvervliesrijst 100gram
              koolvis 200gram
              sla 100gram

5
              sla 200gram
              tuna 135gram

6
              avondmaal schattig op 800kcal

7
              zalm 150gram

voor en na trainen bcca. na trainen ook nog multi vitamine.
              1-4 ephdrine
              5-8 yombine
              9-12 ephdrine

vitamine b12depot week 1,2 5,6 9,10,11
              mis ook na trainen wat vitargo wat zijn trouwens de voedingswaarde van vitargo..grts

Comment

netjes hoor

suc6 ermee
                Who's the Chef

Comment

Hey kerel is yombine ook een even goede vetverbrander als efedrine?

Wat zijn trouwens je redenen om b- 12 te nemen?

Ik zou maaltijd 7 vervangen door kwark. Dat kleine beetje vet dat je zogenaamd ervan krijgt is miniem en weegt niet tegen de meerwaarde van kwark op. (meer eiwitten die je door de nacht helpen in deze periode van weinig eten) Daarnaast zou ik ongeacht zalm of kwark wat vetten bij doen. Deze verlangzamen de opname van je eiwitten waardoor je langer op kunt teren door de nacht en ook gooien ze je vetverbranding omhoog.

Comment

Originally posted by Achilles
                    Hey kerel is yombine ook een even goede vetverbrander als efedrine?

Wat zijn trouwens je redenen om b- 12 te nemen?

Ik zou maaltijd 7 vervangen door kwark. Dat kleine beetje vet dat je zogenaamd ervan krijgt is miniem en weegt niet tegen de meerwaarde van kwark op. (meer eiwitten die je door de nacht helpen in deze periode van weinig eten) Daarnaast zou ik ongeacht zalm of kwark wat vetten bij doen. Deze verlangzamen de opname van je eiwitten waardoor je langer op kunt teren door de nacht en ook gooien ze je vetverbranding omhoog.
                    kwark 40gram eiwittten. zalm 42gram eiwitten. er word 2x per dag zal gegeten en ik de ochtend omega tabs genomen. is zeker voldoende vet.

b12 word genomen voor de extreme vasculariteit die je ermee krijgt

yombine is nog een twijfel punt. waarschijnlijk hou ik het op efedrine

verder is maaltijd 2 komkomer vervangen door brocoli

Comment

neem je b12 inject ?
                      Who's the Chef

Comment

Ik zou zeggen dat kwark relatief beter is voor in de cut:

kwark ( mager ) Albertheijn 100gr 65 9,5 5,5 0,2
                        zalmfilet 100 gr 206 20.0 0.0 14

47.5 gr. eiwitten van zalm staat gelijk aan 489.25 kcal en aan 232 gr. eten ? duurder + tijd klaarmaken

47.5 gr. eiwitten van kwark staat gelijk aan 325 kcal en aan 500 gr. eten 0.50 cent + klaarmaken is niet nodig

Ik ben benieuwd naar je bevindingen met b 12 inject voor vasculariteit.

Broccoli is idd een betere keuze!

Comment

@been waarschijnlijk depot ja dus 1x in de week een injectie. anders zullen het tabs worden maar me voorkeur gaat uit naar een injectie.

@achilles roze zalm voedingswaarde:100gram-150kcal o kh 21 eiwit 7vet. word 200gram genomen dus 300kcal 0kh 42eiwit 14 vet.
                          kwark is mijne 350kcal maar er zit minder vet in dat is waar. en eiwit is 40

Comment

Goed uitgedacht allemaal en ziet er dan ook erg strak uit.
                            Heel veel succes ermee en hou ons op de hoogte!

Comment

Originally posted by Shannasse
                              Goed uitgedacht allemaal en ziet er dan ook erg strak uit.
                              Heel veel succes ermee en hou ons op de hoogte!
                              er word hier en daar nog wat veranderd. over 4weken mogen we beginnen. dus ik heb nog alle tijd eerst nog ff tentamens maken over 3weken....
                              ik denk dat ik een cutlogje ga bij houden met 1x de week een update.Is ook wel leuk voor beginnende leden.grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X