Hallo beste forummers.
Ik ben nieuw op dit forum en ik lees hier allerlei interessante dingen.
Maargoed, de reden dat ik mijzelf heb aangemeld.
Ik heb een aantal jaar geleden zelf ook met voedingsschema's e.d gewerkt en dit pakte voor mij toen erg goed uit. Ik heb van nature helaas de neiging om snel aan te komen (voor sommige hier is dat een uitkomst, voor mij niet helaas ). Ik ben toendertijd redelijk wat kilo's vet verloren en aardig wat kilo's spiermassa erbij. Dit doormiddel van veel trainen en een goed schema. Nu is er helaas een tijd geweest dat ik niet heb kunnen trainen door blessures en geen tijd e.d. Vandaar dat er weer 15 kilo vet teveel aanzit en dit moet eraf en plaats maken voor spiermassa. Ik ben weer begonnen met trainen (3x in de week, meer laat het helaas niet toe op dit moment) en ik wil eigenlijk het liefst die overtollige kilo's kwijt en natuurlijk weer wat spiermassa erbij.
Ik ben 21 jaar, 1,93 meter en ongeveer 100 kilo.
Ik heb voor mezelf een voedingsschema opgesteld en ik als newby ben natuurlijk altijd benieuwd naar waar de verbeteringen liggen.
Kraak me dus a.u.b niet af, maar positieve kritiek moet ik het van hebben !
Dit is mijn schema tot nu toe:
9.00 1 broodje kipfilet + 1 glas halfvolle melk
11.00 250 gram magere kwark + cruesli 100 gram
13.00 2 broodjes kipfilet + 1 stuk fruit
15.00 250 gram magere kwark + 1 broodje ham
16.30 1 stuk fruit
18.15 Maaltijd met groente/aardappelen/pasta per dag verschillend
19.00 Trainen
21.00 Magere vruchten yoghurt 250gram
Ik drink +/- 2 a 3 liter water op een dag.
Nogmaals: Doel 1 is vet verliezen en doel 2 is vanzelfsprekend spiermassa opbouwen (hangt met elkaar samen )
Alvast bedankt voor alle tips en trics!
Ik ben nieuw op dit forum en ik lees hier allerlei interessante dingen.
Maargoed, de reden dat ik mijzelf heb aangemeld.
Ik heb een aantal jaar geleden zelf ook met voedingsschema's e.d gewerkt en dit pakte voor mij toen erg goed uit. Ik heb van nature helaas de neiging om snel aan te komen (voor sommige hier is dat een uitkomst, voor mij niet helaas ). Ik ben toendertijd redelijk wat kilo's vet verloren en aardig wat kilo's spiermassa erbij. Dit doormiddel van veel trainen en een goed schema. Nu is er helaas een tijd geweest dat ik niet heb kunnen trainen door blessures en geen tijd e.d. Vandaar dat er weer 15 kilo vet teveel aanzit en dit moet eraf en plaats maken voor spiermassa. Ik ben weer begonnen met trainen (3x in de week, meer laat het helaas niet toe op dit moment) en ik wil eigenlijk het liefst die overtollige kilo's kwijt en natuurlijk weer wat spiermassa erbij.
Ik ben 21 jaar, 1,93 meter en ongeveer 100 kilo.
Ik heb voor mezelf een voedingsschema opgesteld en ik als newby ben natuurlijk altijd benieuwd naar waar de verbeteringen liggen.
Kraak me dus a.u.b niet af, maar positieve kritiek moet ik het van hebben !
Dit is mijn schema tot nu toe:
9.00 1 broodje kipfilet + 1 glas halfvolle melk
11.00 250 gram magere kwark + cruesli 100 gram
13.00 2 broodjes kipfilet + 1 stuk fruit
15.00 250 gram magere kwark + 1 broodje ham
16.30 1 stuk fruit
18.15 Maaltijd met groente/aardappelen/pasta per dag verschillend
19.00 Trainen
21.00 Magere vruchten yoghurt 250gram
Ik drink +/- 2 a 3 liter water op een dag.
Nogmaals: Doel 1 is vet verliezen en doel 2 is vanzelfsprekend spiermassa opbouwen (hangt met elkaar samen )
Alvast bedankt voor alle tips en trics!
Comment