Eetschema advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eetschema advies

Hallo,

Ik ben op zoek naar een eetschema die mij helpt om te laten groeien en droog te maken.
    Met groeien bedoel ik NIET dat ik zwaarder word maar op mn zelfde gewicht blijft, namelijk 84 KG.

Zelf weet ik helemaal nix over welke soorten voedingen je moet innemen en de tijden etc. jullie advies stel ik dan ook zeer opprijs.

Misschien is het wel handig op te weten dat ik 5x in de week fitness en dat ik ook elke dag cardio doe van 20 minuten.

THXXX

Misschien eerst even dit forum helemaal uitspitten, hebben wij ook zo moeten doen

Succes
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

zo als corry als zegd ff lezen kerel

en als je dan vragen hebt even je zelf voorstellen in het juiste topic en dan kan je alles vragen wat je wil
      Who's the Chef

Comment

Als het toch eens allemaal zo makkelijk was hè, heerlijk lijkt me dat...
        Als je genoeg geld meeneemt is het dat trouwens ook, personal trainer kost een paar centen maar die doet dan ook wel dit soort dingen voor je.

Wij helaas voor jou niet, wordt dus toch zelf gaan lezen en het werk doen.
        Als je eenmaal een schema hebt gemaakt kun je het wel hier plaatsen voor verdere hulp en commentaar.
        Zou dan wel mezelf eerst voor stellen in het daarvoor bestemde deel, wel zo netjes immers.

Comment

OK , nu ik me netjes heb voorgesteld op het andere gedeelte van deze site, hierbij mn eetschema..zelf weet ik dat het niet de perfecte eetschema is voor een topsporter daarom hoop ik dat jullie mij in een goede richting kan sturen. BVD

7:30 brinta, 2 bananen, 2 sneetjes brood met honing, shake 25 gr.
          10:30 3 sneetjes brood met pindakaas, kaas, vlees, 1 appel
          12:30 3 sneetjes brood met sandwichspread, jam, chocoladepasta, 1 kiwi
          14:30 3 sneetjes brood met honing, vlees, muisjes, 1 mandrijn
          17:30 rijst met groenten, shake 25 gr.
          21:00 2 banenen, shake 25 gr.

Comment

Bij iedere maaltijd moeten eiwitten zitten, denk aan kipfilet, eieren, vis e.d.
            Voor het slapen gaan zou ik kwark nemen.
            Handje (ongezouten) pinda`s tussendoor kan ook voor de goede vetten.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wat is je dagelijkse behoefte?
              Wat is je doel? massa of cutten

Schema is echt om te huilen, heb je al schemas van hier bekeken?

Ga eerst je behoefte uit rekenen, dat staat bij de stickys hoe dat moet.
              Dan kan je uitrekenen hoeveel je eiwitten moeten zijn en kh en vet.
              daar pas je je schema op aan.

Bij de stickys staat ook wat voor voeding je binnen moet krijgen.
              Wat voor eiwitten etc.
              Jam chocopasta, muisjes, daar ga je geen spieren van krijgen.

Je moet goede vetten, eiwitten en kh binnenkrijgen denk aan tonijn, zalm, nootjes, pasta, rijst, enz..
              echt even heel goed alles door gaan spitten hier.

Kost wat tijd, maar dan heb je ook echt iets waar je mooi mee kan gaan bouwen
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Met dit schema eet je iig al 6x per dag, dat is een goed begin. Wel kan de verdeling duidelijk beter en de keuze van voedingsmiddelen ook.

Je wilt als ik het goed lees spier aankomen en vet verliezen tegelijk.
                Dit is in principe niet mogelijk. Om aan te komen moet je boven je dagelijkse behoefte zitten, om af te vallen eronder. Eerst noodzaak is dus je behoefte uitrekenen (zie sticky's) en dan een keuze maken, wil je eerst het vet kwijt of wil je eerst spier opbouwen. Op basis van je keuze bepaal hoeveel je nodig hebt per dag.
                Dan reken je uit wat de totalen van je eetschema zijn, zowel qua totaal kcal als verhouding koolh/ei/vet.
                Probeer ook zo regelmatig mogelijk te eten, bijvoorbeeld iedere drie uur.

Plaats dan even opnieuw je schema, ben je al een stuk verder.

Comment

En dan zou ik persoonlijk kiezen om eerst spieren op te bouwen en daarna pas te beginnen met cutten.
                  Spieren helpen je vet te verbranden, en hoe meer spier.. deste sneller je vet kan gaan verbranden in je cut.

en voor de rest sluit ik me helemaal aan bij Shannasse

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X