Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik neem zelf altijd 591ml Powerade (Gatorade/AA-like drink) mee naar de gym. Ik drink de helft van het 591ml flesje tijdens en de rest direct na de training.
Ik vind het erg prettig om met een sportdrank te trainen. Maar is bijna 0,6L per dag niet te veel suikers, ook al wordt het tijdens en direct na het sporten zelf genomen?
Maar waarom geen dextrose meer na de training punani, dat je nu in de cut of in de bulk zit je moet die altijd nemen na een training, anders gaat na de training u cortisol veel te hoog komen en spieren afbreken, de bedoeling van snelle suikers na de training is om u insuline peil hoger te krijgen als u cortiol peil.
Punani doet waarschijnlijk na de krachttraining aan cardio daarmee..(?)
Als hij na de kt dextrose zou nemen dan zou hij tijdens de cardio deze suikers verbranden ipv vet. Of redeneer ik verkeerd? Zo nee, is er een manier om dit te omzeilen?
Waar halen jullie je dextrose? Kan ik dit gewone in de supermarkt krijgen of moet ik ervoor naar de sportwinkel? Ik drink nu naa de training een halve liter 'river powerdrink' van de aldi. Is dit voldoende? (zit maltodextrine in)
Waar halen jullie je dextrose? Kan ik dit gewone in de supermarkt krijgen of moet ik ervoor naar de sportwinkel?
Dextrose haal je in poedervorm gewoon in een supermarkt, vaak in zo'n klein hoekje met biologische en/of zonnatura producten. En ze hebben het bijv. ook in 'de tuinen'
Is niet duur, zakje van 500gram was ik 1,40euro voor kwijt.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment