Afvallen moeilijk??? Aankomen net iets lastiger Ik heb een vraagje.... Ik doe nu al een aantal jaren aan krachttraining. Steeds loop ik tegen het zelfde probleem op, namelijk; met mijn lichaamsgewicht ga ik niet vooruit. Ben bijna 1.90 en weeg 78 KG. Dit is niet veel. Hierdoor merk ik dat ik te weinig vooruitgang boek. Streefgewicht is 85 - 90 KG. Ik eet normaal. Ik heb eerst geprobeerd om het eten op te voeren. Mocht niet helpen. Spijsvertering is te hoog. Daarom gebruik ik nu supplementen.
Ik gebruik; 1x p/dag weightgainer en 2x p/dag creatine (max. een maand)
Ik train minimaal 3 keer met een max. van 4 keer per week. Ik rust goed tussen de trainingsdagen. Ik doe niet aan cardio. Dit op aanraden van de dietist van de sportschool. Zie mijn trainingschema ook bij topic "training".
Zelfs dit lijkt niet z'n vruchten af te werpen.
Wat doe ik verkeerd en wat moet ik anders doen? Als jullie meer info. nodig hebben, hoor ik het wel.
Ik hoor graag van jullie.
Gr,
Dennis
Ik gebruik; 1x p/dag weightgainer en 2x p/dag creatine (max. een maand)
Ik train minimaal 3 keer met een max. van 4 keer per week. Ik rust goed tussen de trainingsdagen. Ik doe niet aan cardio. Dit op aanraden van de dietist van de sportschool. Zie mijn trainingschema ook bij topic "training".
Zelfs dit lijkt niet z'n vruchten af te werpen.
Wat doe ik verkeerd en wat moet ik anders doen? Als jullie meer info. nodig hebben, hoor ik het wel.
Ik hoor graag van jullie.
Gr,
Dennis
Comment