van pindakaas scheten laten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha Geinig,

Nu weet ik dus waar al mijn scheten vandaan komen. Van die verdomde eiwitten dussss.. Mja we hebben ze toch nodig om te groeien... dan maar scheten laten ga wel in de wind staan

Comment

Originally posted by ReyMysterio
      1 pufje en het is net alsof ze iedereen die op het kerkhof op hebben gegraven

Hoe waar...!
      Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

Originally posted by Grotesmurfie
        Haha Geinig,

Nu weet ik dus waar al mijn scheten vandaan komen. Van die verdomde eiwitten dussss.. Mja we hebben ze toch nodig om te groeien... dan maar scheten laten ga wel in de wind staan
        Nooit bij een BB-er in de buurt gaan staan
        Gelukkig ben ik geen BB-er
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Originally posted by corina
          Nooit bij een BB-er in de buurt gaan staan
          Gelukkig ben ik geen BB-er

Ik kan mij nog vaag een reply van je herinneren dat je na je cardio stonk naar Ammoniak.
          Een eiwit fart vervliegt wel ammoniak blijft wel wat langer hangen
          Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Originally posted by Grotesmurfie
            Haha Geinig,

Ik heb daar dus ook al zoveel last van de laaste tijd, vroeg me al af waar het van kwam maar zo te zien ben ik niet de enigste

Dus concluderend kunnen we stellen dat als je veel scheten moet laten dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt

Comment

Originally posted by ReyMysterio
              Ik kan mij nog vaag een reply van je herinneren dat je na je cardio stonk naar Ammoniak.
              Een eiwit fart vervliegt wel ammoniak blijft wel wat langer hangen
              Ik heb me laten vertellen dat als je naar ammoniak stinkt tijdens het sporten, je bezig bent spieren te verbranden (dus te gebruiken voor energie).
              Wie beaamt dit?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

wat ik weet als je ruikt naar ammoniak tijdens het trainen neem je teveel eiwitten tot je toe dus zou je lager in je eiwitten moeten zitten.

Comment

Is iig een teken dat je eiwitten aan het verbranden bent...
                  Als je heel veel eiwitten eet kan het dus zijn dat je die eiwitten aan het verbranden bent, zo niet dan komen de eiwitten die verbrand worden inderdaad uit je spieren.

Comment

Ik nam dus indd teveel eiwitten stink nu niet meer naar de amoniak
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X