Hallo
Ik kijk al enige tijd rond op dit forum en wil zelf graag wat kilos aan komen.
Zelf heb ik niet zoveel verstand van voeding maar het is me al wel gelukt om uit te rekenen wat ik nodig heb via deze site: Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping
Zelf ben ik 19 jaar, weeg ik 75 kilo en ben ik 1.87 lang
Mijn totale dagelijkse energie behoefte is 3696 Kcal
Eiwitbehoefte: 418,5 kcal
Vetbehoefte: 82,1 gram
koolhydraatbehoefte: 490,4 gram
Nu is het enige wat ik nog moet hebben een goed voedingsschema maar hoe moet ik dit samenstellen. En hoe weet ik hoeveel ik overal van moet nemen en boven mijn dagelijkse energiebehoefte kan komen.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen en misschien nog een voedingsschema heeft welke een beetje op mijn stats aansluit.
Alvast bedankt voor de reacties
Groeten Jelmer
Ik kijk al enige tijd rond op dit forum en wil zelf graag wat kilos aan komen.
Zelf heb ik niet zoveel verstand van voeding maar het is me al wel gelukt om uit te rekenen wat ik nodig heb via deze site: Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping
Zelf ben ik 19 jaar, weeg ik 75 kilo en ben ik 1.87 lang
Mijn totale dagelijkse energie behoefte is 3696 Kcal
Eiwitbehoefte: 418,5 kcal
Vetbehoefte: 82,1 gram
koolhydraatbehoefte: 490,4 gram
Nu is het enige wat ik nog moet hebben een goed voedingsschema maar hoe moet ik dit samenstellen. En hoe weet ik hoeveel ik overal van moet nemen en boven mijn dagelijkse energiebehoefte kan komen.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen en misschien nog een voedingsschema heeft welke een beetje op mijn stats aansluit.
Alvast bedankt voor de reacties
Groeten Jelmer
Comment