Buikvet!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikvet!!!

Hallo......

Even een vraag over buikvet, ik ben 1.93 en weeg 106 kilo.En heb een buikje. Nu moet ik best veel cal, koolh en eiwitten eten. Heb uitgerekend zoiets van 212 gr eiwitten, 300 gr koolh en 4500 cal per dag.
    Ik train 4 keer per week. Word die buik hierdoor nu niet nog dikker?
    En moet ik opletten welke voeding ik neem. 'Of gewoon veel buikspieren trainen ? '

Plaatselijk vet weg trainen kan niet. Je kan beter veel cardio erbij doen.

Het is misschien handig om je voedingsschema hier te posten. Vergeet niet om alle informatie er bij te zetten (kcal, eiwit, koolhydraten en vet)

Je kan ook beter een keuze maken of dat je eerst wilt bouwen of cutten. Ik zou zeggen bouwen, want de zomer is al weer gedaan
    Ze zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas

Comment

Als je wat vet weg wilt werken zorg je dat je iets minder eet den je behoefte maar níet te veel minder, ong 500 kval onder je behoefte is ruim voldoende. Daarnaast doe je cardio, ná je krachttraining of op aparte dagen.
      Uiteraard moet je opletten welke je voeding je neemt, met alleen patat kun je ook aan de benodigde kcal komen maar gaat vast niet werken hè. Zorg dus voor een goede verdeling van eiwitten, koolhydraten en goede vetten die samen overeenkomen met het aantal kcal dat je hebt bepaald. En wat minstens zo belangrijk is, zorg voor een goede verdeling over de dag, eet zeker 6 maaltijden die allemaal eiw/koolh/vet bevatten met uitzondering van de laaste maaltijd vlak voor het slapen, die bestaat voornamelijk uit eiwit.

Het zou kunnen dat je in het begin een beetje aankomt als je dit gaat doen, als je beduidend meer eet dan je gewend was. Dat is hooguit tijdelijk, door de juiste verdeling en de schone voeding zal je lichaam zich snel aanpassen en dan kun je dus op een verantwoorde manier vet verliezen.
      Succes!

Comment

Ok, ik zat met mijn voeding al redelijk lager dan nodig was. Dan weet ik weer wat meer thnx!!!!!

Comment

Originally posted by kitspuiter View Post
          Plaatselijk vet weg trainen kan niet. Je kan beter veel cardio erbij doen.

Het is misschien handig om je voedingsschema hier te posten. Vergeet niet om alle informatie er bij te zetten (kcal, eiwit, koolhydraten en vet)

Je kan ook beter een keuze maken of dat je eerst wilt bouwen of cutten. Ik zou zeggen bouwen, want de zomer is al weer gedaan

jep minder eten en heel veel cardio.. is echt het enigste wat helpt.. al die vetverbranders zijn zonde van je geld!

Comment

Originally posted by Mauke
            Nee, dit soort methodes zijn metabolisme vertragers of crashdieten,
            Stel dat het wel werkt wat er beloofd word zal dat als gevolg hebbend dat je maag zich gaat aanpassen op te weinig kcal per dag. Als je na zon megaultrasupersnelle afvalmethode dan weer normaal gaat eten zul je de kilos weer aankomen

Check ook hier: Het jojo-effect | Mens en Gezondheid: Dieet
            hou op met die onzin

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
              hou op met die onzin
              Arrogantie onder het motto "kijk mij eens ik heb al heel veel gespammed" of geloof je serieus niet wat ik post?
              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                Arrogantie onder het motto "kijk mij eens ik heb al heel veel gespammed" of geloof je serieus niet wat ik post?

Een topic van 2006.................
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Mauke
                  Nee, dit soort methodes zijn metabolisme vertragers of crashdieten,
                  Stel dat het wel werkt wat er beloofd word zal dat als gevolg hebbend dat je maag zich gaat aanpassen op te weinig kcal per dag. Als je na zon megaultrasupersnelle afvalmethode dan weer normaal gaat eten zul je de kilos weer aankomen

Check ook hier: Het jojo-effect | Mens en Gezondheid: Dieet
                  Als er in de eerste 3 woorden al een spelfout staat, neem je de tekst toch niet serieus?

Bij een jojo-dieet verlies je vaak veel spiermassa waardoor je makkelijker dik wordt als je stopt met dieeten. En wat proberen we hier, op die forum? Juist, zoveel mogelijk spiermassa bewaren.
                  Daarbij kan je het uitblijven van een jojo-effect nooit garanderen. Er zijn simpelweg hele volkstammen die na het dieet zich weer vol gaan proppen met suiker en junkfood.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                    die arrogantie klopt, maar je onzin niet.

Comment

nu kijken of Tjechof reageert ?
                      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Hij zal er nu (5 jaar later) niet zoveel meer aan hebben, maar hij had best eens naar zijn schema mogen kijken:

212 gram eiwit = 848 kcals
                        300 gram kooh = 1200 kcals

4500 - (848+1200) = 2452 kcals aan vet. Dat is 2452/9 = 273 gram vet!!!

Verhouding e/k/v is dus ver te zoeken.
                        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Slotje.
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop