De Ramadan staat voor voor de deur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De Ramadan staat voor voor de deur

Binnen 2 weken begint de ramadan en dat is iets waar ik aan mee doe wegens geloofs overtuigingen, en uit respect voor de arme mensen op deze wereld.

Maar nu vraag ik me af hoe ik mijn eten het beste kan indelen.
    IK mag van 06.00uur tot 20.00 niets eten of drinken.

Dan zou je zeggen dat er niet veel in te delen valt haha.

Maar nou wil ik juist van deze maand gebruik maken, om stukken droger te worden.

06:00uur tot 20.00 NIETS.......

20.00uur soep kip pasta

22:00uur tonijn pasta

00:00uur Wat Boterhammen

05:00uur pasta tonijn kip rijst

EN veel water natuurlijk.

Het is Natuurlijk slecht om zo veel te eten voor het slapen gaan. Iemand tips denk zelf dat wat shakes deze maand ook wel goed zullen zijn
    iemand tips welke shakes goed zijn of misschien creatine.

Ben laatste tijd best veel massa aangekomen (naturel) en dat il ik gewoon niet kwijtraken deze maand wel wil ik droger worden.
    Last edited by aiwaaiwa84; 13-09-2006, 10:22.

Of je houd 1 minuut stilte voor ze, of je doneert wat geld aan goede doelen. Met niet eten ga je ze niet helpen. Volgens mij als je het 1 x hebt gedaan weet je wel hoe ze het hebben.. Vind het altijd zo vreemd, dat ramadan. Eerst doe je alsof je arm bent, maar s'avonds vreet je jezelf helemaal vol... En na die ramadan snoep je alles bij elkaar. imo is het beter als je gewoon geld aan een goed doel geeft. heeft iedereen meer baat bij.

Maargoed tot zover gezanik, ik denk dat je sowieso wel gaat afvallen, en ook spier ga je verbranden.. kan niet anders, zoveel eiwit kan je niet opslaan. Probeer gewoon elke maaltijd koolhydraten, vetten en eiwitten binnen te krijgen. Dan valt het nog mee.. Goed doel zou zijn, om je niet helemaal vol te eten met zoete dingen tijdens het suikerfeest.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
      Of je houd 1 minuut stilte voor ze, of je doneert wat geld aan goede doelen. Met niet eten ga je ze niet helpen. Volgens mij als je het 1 x hebt gedaan weet je wel hoe ze het hebben.. Vind het altijd zo vreemd, dat ramadan. Eerst doe je alsof je arm bent, maar s'avonds vreet je jezelf helemaal vol... En na die ramadan snoep je alles bij elkaar. imo is het beter als je gewoon geld aan een goed doel geeft. heeft iedereen meer baat bij.

Maargoed tot zover gezanik, ik denk dat je sowieso wel gaat afvallen, en ook spier ga je verbranden.. kan niet anders, zoveel eiwit kan je niet opslaan. Probeer gewoon elke maaltijd koolhydraten, vetten en eiwitten binnen te krijgen. Dan valt het nog mee.. Goed doel zou zijn, om je niet helemaal vol te eten met zoete dingen tijdens het suikerfeest.
      Geld doneren dat is iets wat bij de ramadan hoort en dat gebeurd dan ook tijdens deze maand. En na 1 keer weet je nog niet hoe het voelt want zij hebbenb altijd honger en niet 1 keer.

En het gebeurd niet alleen om te voelen hoe de armen het hebben, nee het gebeurt ook om te leven zoals als de profeet ook hefet geleefd.

Een moslim bid 5 keer per dag voor zijn geloof net zoals de profeet deed
      Een moslim geeft geld aan de armen net zoals de profeet
      Een moslim doet mee aan de ramadan
      Een moslim gaat minimaal 1 keer in zijn leven naar mekka als zijn financiele situatie en gezondheid dat toelaat.

En 1 minuut stilte dat is pas de grootste onzin die er bestaat, wie de fuck help je daarmee....

En de ramadan kan jij dan wel onzin vinden maar dat was totaal de vraag niet.

Comment

Zou inderdaad zorgen voor genoeg eiwitten.
        Denk dat je indeling best heel aardig is.

Verliezen van spieren zal wel meevallen;

Voeding

Entrez PubMed

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio View Post
          Zou inderdaad zorgen voor genoeg eiwitten.
          Denk dat je indeling best heel aardig is.

Verliezen van spieren zal wel meevallen;

Voeding

Entrez PubMed

Greets...
          Oke Thanx, en wat denk je van shakes of is dat niet nodig

Comment

Wat magere kwark bij de boterhammen om 00:00 uur zou kunnen maar shakes lijken me niet echt nodig.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio View Post
              Wat magere kwark bij de boterhammen om 00:00 uur zou kunnen maar shakes lijken me niet echt nodig.

Greets...
              En wat creatine voor het trainen ik ga proberen om ongeveer 21.00uur te trainen

Comment

Een moslim gaat minimaal 1 keer in zijn leven naar mekka als zijn financiele situatie en gezondheid dat toelaat.

En 1 minuut stilte dat is pas de grootste onzin die er bestaat, wie de fuck help je daarmee..

Wie help je met bovenstaande dan???
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

@red ja daar sloeg mijn 1 minuut stilte ook op, is eigenlijk het zelfde. Maargoed eigenlijk is dit wel een beetje offtopic, heb er wel respect voor dat hij het doet. Is een erg moeilijke tijd lijkt me..
                  VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

niet aan ramadan doen gewoon nederlander worden

Comment

Originally posted by aiwaaiwa84 View Post
                      Geld doneren dat is iets wat bij de ramadan hoort en dat gebeurd dan ook tijdens deze maand. En na 1 keer weet je nog niet hoe het voelt want zij hebbenb altijd honger en niet 1 keer.

En het gebeurd niet alleen om te voelen hoe de armen het hebben, nee het gebeurt ook om te leven zoals als de profeet ook hefet geleefd.

En 1 minuut stilte dat is pas de grootste onzin die er bestaat, wie de fuck help je daarmee....

En de ramadan kan jij dan wel onzin vinden maar dat was totaal de vraag niet.
                      Ik vind dat altijd goed als ze dat doen, de helft doet het met tegenzin, groepsdwang bestaat wel degelijk! Ik zie in mijn omgeving dat mensen de ramadam doen! De rest van het jaar roken, drinken,vechten en neuken ze erop los, laten tattoo's zetten, en zo gaat het lijstje door. Aan welke armen geef je dat geld dan, gewoon de imam die het ophaalt of ontvangt. Ik spreek niet in jouw geval hoor, ik ken je niet, maar ken er genoeg in die situatie! Ofwel breng je een geloof volledig in de praktijk ofwel helemaal niet, dat is mijn mening!
                      Veel geluk met je ramadam.
                      On topic: Zorgen voor genoeg KH voor de training en eiwitten achteraf.Voorts zijn de nodige tips gegeven.
                      Grtz
                      -C-
                      Last edited by Niceguy; 15-09-2006, 09:19.
                      -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                      -2 know what we don't know
                      -No Pain No Gain!

Comment

Wat je gewoon kan doen is om de dag vasten, dan blijf je gewoon genoeg voeding en eiwitten binnen krijgen. En natuurlijk ook om de dag trainen, anders heeft het ook weinig zin. Wat maakt het uit dat je een maand langer doorgaat? Het is toegestaan niet te vasten als je het maar inhaalt.

Comment

Als iemand een geloofsovertuiging heeft waar dit soort dingen onderdeel van zijn,laat hem of haar dan gewoon in z'n waarde.Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen geloof.Iemand anders leefwijze daarom zo bekritiseren vind ik een beetje bekrompen,laat ieder lekker in z'n waarde

Comment

kan je niet je werk zo indelen dat je meerendeel snachts werkt? dan overdag slapen. dat zou mij dan ideaal lijken, of sla je de plank dan mis? (ivm het hongeren en alleen aan de tijden denken)
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

zo is het

gewoon aanpassen aan het land waar je bent of woond, en aan de regels die daar gelden.
                              Als iedereen dat nu doet waar je ook bent of waar jeook in geloof dan komt het allemaal wel in orden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X