Voedsel....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedsel....

Hallo ik ben Mark 16 jaar en ik eet het volgende....

7.30: 300 gram Brinta + Magere Melk , 1 Plak ontbijtkoek , 1 kiwi , 1 glas Karnemelk.

10.00: 2 Volkoren broodjes met magere kip + 0,5 Liter water.

12.00: 3 Volkoren broodjes met magere kalkoenfilet + 0,5 Liter water + Appel

15.00: Magere Franse kwark (ongv 1 koffie beker) 1 Sinasappel + 1 glas Magere Melk

16.00: Fitnistraining + ongv 30 min cardio na training.

17.45: 1 banaan

18.15: Meestal Bruine rijst met groente en kip (soms tataartje of aardappels)

19.00: 1 kop Groene Thee

Tussen door verder nog een hoop water (ongv 4/5 flesjes spa op een dag)

Dit is was ik nu ongv eet....
    Ik heb geen flauw idee of het teveel of teweinig is of dat er dingen tussen zitten die helemaal niet goed zijn.
    Ik hoor het

Groete Mark

niet erg veel ofzo maar de dingen die je eet zijn wel ok (sommige dingen moeten wel weg, en sommigen kunnen er wel bij ) maar toch...

wat is je doel eigenlijk?

aankomen of afvallen ?

en wat zijn je stats..gewicht, behoefte etc etc!

Comment

Het ziet er niet heel verkeerd uit, maar voor zinnig commentaar moeten we idd wel wat meer weten, zoals je stats en doelen, je dagelijkse behoefte en de totalen van dit schema.

Comment

Lengte: 186 cm
        Gewicht : 69
        Doel is om meer massa tekweken en me overtollige vet eraf ik krijg dinsdag een test me vet precentage enz.
        Wat raden jullie aan om er bij te eten als je massa wat kweken.
        En wat kan je het beste voor de training eten s`ochtends, en na de training (bv ochtend, middag , avond,)

Mvg Mark

Comment

7.30: 300 gram Brinta(droog gewogen!) + Magere Melk , 1 klein stuk fruit , 1 Eiwitshake (water gemengd met wheyprotein met smaak)

10.00: 2 Volkoren broodjes met magere kip + 0,5 Liter water.

12.00: 3 Volkoren broodjes met magere kalkoenfilet + 0,5 Liter water

15.00 (pre-workout): 200/300 gram rijst (droog gewogen) + Vlees (kip of mager rundvlees) + wat groente

16.00: Fitnistraining + ongv 10 min cardio voor training om warm te worden.
          - gelijk na de training nog een eiwitshake met die banaan van 17:45
          of
          - snelle suikers bv. 2/3 sneetjes witbrood belegd met rookvlees!

18.15: Meestal Bruine rijst met groente en kip (soms tataartje)
          probeer rijst te eten zo vaak mogelijk i.p.v. van die aardappels(of iig . een pasta soort)

21.00: 500 gram magere kwark met iets calorie-arms erdoorheen voor de smaak ( in het half uur voordat je naar bed gaat)
          500 gram magere kwark is 70 cent ofzo bij de ah)

Tussen door verder nog een hoop water (ongv 4/5 flesjes spa op een dag)

om op weg te komen:

- ik heb de cardio eruit gelaten omdat je massa wilt bouwen moet je geen cardio gaan doen!

- de magere kwark (500 gram) vlak voor je naar bed gaat want 'savonds herstellen je spieren en heb je dus veel eiwitten nodig!

- wat maaltijden verplaatst en vergroot zodat er meer tijd tussen zit wat ook zo hoort!

- na de workout zou je kunnen kiezen om dan je shake met magere melk te maken i.p.v. water om het een betere en vollere voeding te laten worden!

--

mensen die hier dingen aan toe te voegen hebben.. moeten dat ook zeker doen maar dit lijkt me wel een goede basis

voor de rest, veel succes
          Last edited by Spiros; 17-09-2006, 14:07.

Comment

Hartstikke bedankt!!

Voor verder comentaar, sta ik open....
            Iemand aanrader voor eiwit shakes??
            Mischien Eiwitten voor meer spiermassa
            Mischien beginnen aan creatine kuurtje of helemaal niet aan beginnen??
            Heb heel veel info over creatine gezocht en zoals ik het lees is het niet schadelijk en het proberen waard....

Mvg Mark

Comment

ja maar ik zou even wachten.

ik zou eerst maaris rustig aan opbouwen naar dit schema, en pas als je er lekker inzit..dan een keertje beginnen met creatine.

want 2 shakes perdag is ookal wel wat hoor!

dit is bv: een goede whey 'eiwit' isolaat

Power Supplements

(is ook gelijk 2500 gram, dus kan je wel even mee vooruit)

enja je moet wel een isolaat hebben want die bevatten meerdere en geconcentreerdere eiwitten dan een concentraat.

ohja tip: neem het in de smaak 'chocolade' die gaat goed met water maar ook met magere melk!

ohja nog ff 1 ding:

de maaltijd die je na fitness eet, zou beter zijn om langzaam op te eten en niet naar binnen te schrokken. (gel trouwens voor alle maaltijden, dat helpt bij een langer 'verzadigd' gevoel van je maaltijd)
              Last edited by Spiros; 17-09-2006, 17:45.

Comment

Harstikke bedankt ik zal je raad opvolgen

Maar dan heb ik nog 1 vraag wat zal de creatine doen met me bv resultaat enz en wat gebeurt er als ik wel cardio erbij doe?

Amen

Comment

nja met het gebruik van creatine zal je wel wat aankomen ja..grotendeels omdat het vocht vast houd!

Comment

Ik zou bij maaltijd 3 ook nog een bakje franse magere kwark voegen.

Comment

Creatine zorgt voor meer energie tijdens het trainen, en beter spierherstel na het trainen. Het zorgt er ook voor dat je lichaam meer vocht vasthoud. Creatine geeft bij mij altijd een zeer goed resultaat. Mischien ook omdat ik van mezelf een laag creatine gehalte heb. Persoonlijk geef ik de voorkeur een mix te gebruiken tussen creatine glutamine en taurine. Glutamine zorgt er o.a voor dat je lichaam meer voedingstoffen kan opnemen.

Comment

Ik zou even op de datum letten bro!! Dit topic is uit 2006!!!!
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Do the bump (again)
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Megabump.
                            Gesloten.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X