Ik ben dus 19 jaar, iets meer dan 1m70 en ik weeg 50 à 55 kg.
Ondergewicht dus...
Onder de 50 ben ik nog nooit geweest, ook al eet ik 2 dagen niet.
Maar boven de 50 kan ik wel, als ik echt vééél heb gegeten.
Dan stijgt mijn gewicht met een paar kilootjes, maar een dag later weeg ik opnieuw rond de 53 kg.
Ik eet tamelijk gezond (ik heb dagelijks een uitgebreid ontbijt, een groot stokbroodje met allerlei groenten en vissalade voor lunch, een paar koekjes als tussendoortje en een warm diner), maar ik durf wel eens een bakje friet eten met een sappig worstje oppeuzelen (meestal de zaterdag).
Mijn vader zit met hetzelfde probleem (maar zijn lengte is wel 1m65).
Dat wil duidelijk zeggen dat ik met een erfelijk probleem zit.
Nu, hoe veel ik ook eet of hoe meer ik ook train, mijn gewicht blijft maar rond de 53 kg schommelen.
Maar het resultaat van mijn training (2maanden) begint wel duidelijk zichtbaar te worden.
Is er iemand die ook dit probleem heeft (gehad)?
Kan ik ooit van gewicht bijkomen? Zoja, wat moet ik dan doen?
Dank je
Ondergewicht dus...
Onder de 50 ben ik nog nooit geweest, ook al eet ik 2 dagen niet.
Maar boven de 50 kan ik wel, als ik echt vééél heb gegeten.
Dan stijgt mijn gewicht met een paar kilootjes, maar een dag later weeg ik opnieuw rond de 53 kg.
Ik eet tamelijk gezond (ik heb dagelijks een uitgebreid ontbijt, een groot stokbroodje met allerlei groenten en vissalade voor lunch, een paar koekjes als tussendoortje en een warm diner), maar ik durf wel eens een bakje friet eten met een sappig worstje oppeuzelen (meestal de zaterdag).
Mijn vader zit met hetzelfde probleem (maar zijn lengte is wel 1m65).
Dat wil duidelijk zeggen dat ik met een erfelijk probleem zit.
Nu, hoe veel ik ook eet of hoe meer ik ook train, mijn gewicht blijft maar rond de 53 kg schommelen.
Maar het resultaat van mijn training (2maanden) begint wel duidelijk zichtbaar te worden.
Is er iemand die ook dit probleem heeft (gehad)?
Kan ik ooit van gewicht bijkomen? Zoja, wat moet ik dan doen?
Dank je
Comment