opnieuw !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• opnieuw !

Ok ik ben gestopt met mijn nachtdiensten en werk nu alleen nog maar overdag en daar heb ik mijn voedingschema wat op aangepast. Laat maar horen of er nog op of aanmerkingen zijn.

06:00 50gr whei shake + banaan

07:00 4 boterhammen pindakaas en pasta + 30 gr noten

10:00 rijst met kip + glas melk

13:00 4 boterhammen pasta pindakaas

16:00 banaan of blik ananas

17:30 rijst met groente + glas melk

18:30 trainen (tijdens het trainen eventueel kleine proteine reep)

20:00 50gr whei shake met 40 dextrose

21:00 500 gr kwark

verder drink ik de hele dag door water

dat was hem

Weet niet wat je dit schema wilt? Aankomen?

Ik heb wel wat opmerkingen (doe ik in je schema):

06:00 50gr whei shake + banaan Zou de banaan naar 07.00 verplaatsen. Wheyshake met water.
    07:00 4 boterhammen pindakaas en pasta + 30 gr noten Liever zie ik kip- of kalkoenfilet op je brood. Eventueel magere kaas, Huttekase etc. Noten in de middag.
    10:00 rijst met kip + glas melk Maak hier een glas water van
    13:00 4 boterhammen pasta pindakaas Liever toch weer kip, kalkoen of van mijn part tonijn.
    16:00 banaan of blik ananas Dit is de maaltijd waar je op gaat trainen, dus die moet eigenlijk omgeruild worden met de maaltijd van 17:30. Eet hier je handje noten dan bij.
    17:30 rijst met groente + glas melk Zie vorige opmerking. Liever geen heel blijk ananas (veel suikers)
    18:30 trainen (tijdens het trainen eventueel kleine proteine reep)

21:00 500 gr kwark Doe ook maar wat koolhydraten bij deze maaltijd. Niet veel, maar wel wat.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ok dank je wel alleen zit ik nu met het volgende.
      die maaltijd van 16:00 die banaan of ananas zou ik dan moeten ruilen met die van 17:30 alleen dat word erg lastig aangezien ik die maaltijd van 17:30 thuis moet klaar maken en de rest kan ik smorgens meenemen naar mijn werk (ik rij taxi) dus ik zit dan met het probleem dat ik die groente niet in de auto kan klaarmaken en ik weet ook niet of rijst wel zo lang te bewaren is.

p.s. het is niet de bedoeling veel vet aan te komen maar toch te kunnen groeien en dacht dat dat op deze manier wel aardig kon lukken.

ok mischien zo dan:

06:00 50gr whei shake

07:00 4 boterhammen kaas + banaan

10:00 rijst met kip glas water

13:00 4 boterhammen kaas

16:00 anas met rijst en 30gr noten

17:30 banaan

18:30 trainen + reep

21:00 500 gr kwark met wat siroop ???

verder drink ik de hele dag door water
      Last edited by marc - H; 15-11-2006, 20:25.

Comment

Da's al beter. Wacht nog even op wat tips van Keepitreal, Shanasse en Harold. Die hebben er meer verstand van.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ok doe ik maar dan hou ik dit voorlopig ff aan zo en jij ook bedankt

ik zit ff te kijken maar nu mis ik dus me groente ehm kan dat in plaats van die banaan van 17:30 vast wel en dan doe ik er nog een kiwi bij
          Last edited by marc - H; 15-11-2006, 20:53.

Comment

zo lijkt het me ook niet ideaal na 1 uur eet je niet echt vast voor meer
            probeer elke maaltijd KH ei en vet binnen te krijgen
            als je wil aan komen zou ik na de training nog een goeie maaltijd nemen
            Who's the Chef

Comment

Tja, ik ga maar weer dezelfde vragen stellen als in je vorige topic...
              Wat is je behoefte en wat zijn de totalen van dit schema?

Heb het allemaal niet teruggelezen maar kan me dat topic nog wel herinneren, weet nog dat je toen uiteindelijk wel aan het rekenen bent geslagen maar hier staat helaas weer niets bij.
              Weet ook dat je toen al heel veel tips hebt gehad, neem aan dat je die wel in dit nieuwe schema hebt verwerkt?

Zelfs al zijn de totalen van dit schema goed ben ik iig niet helemaal gelukkig met de verdeling, je laatste fatsoenlijke maaltijd is eigenlijk al om 16:00 daarna zijn het alleen nog maar 'hapjes'.
              Kan me dan ook aardig vinden in de post van Been.

Comment

meer ga ik nu niet weg krijgen maar kan om 4 uur er nog wel een stuk kip bij doen en verder ga ik na het trainen bijna meteen slapen dus voel er ook niet veel voor om een uur voor het slapen nog even een hele maal naar binnen te werken maar goed ik ga gewoon kijken hoe dit uitpakt
                dank jullie wel.

Comment

Het zou ook een stuk duidelijker zijn als er gewichten en verhoudingen en dat soort dingen bij staan. Rijst met kip zegt eigenlijk niet zoveel.
                  Verder zou ik de kaas eruit halen en hier gewoon een vleeswaar toevoegen zoals rosbief, rookvlees kipfilet, of een vis soort zoals zalm of tonijn. Light kaas kan op zich wel, maar de vleeswaren zijn toch beter. Zeker als je alleen maar kaas op je boterhammen eet.
                  Verder zie ik bij de maaltijd van 16.00 uur geen eiwitten.

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ok ik heb hem nog iets aangepast:

06:00 50gr whei shake

07:00 4 boterhammen kipfilet kaas + banaan

10:00 rijst met kip glas water kip 100gr rijst 70gr droog

13:00 4 boterhammen kaas en rosbief

16:00 anas met rijst kip en 30gr noten kip 100gr rijst 70gr droog

17:30 300 gram gemixte stoom groente

18:30 trainen + reep

21:00 500 gr kwark met muesli en een kiwi

zo mischien beter dan ?

Comment

Heb in je vorige topic al vaak dezelfde vragen moeten stellen, ga het nu echt niet nog een keer doen...
                      Als je geen antwoord geeft op mijn vragen ga ik er iig niet verder op in, sorry.

Als je wijzigingen aanbrengt is het ook handig om even duidelijk te vermelden wat je precies hebt veranderd, als je opnieuw een schema plaatst moeten mensen het steeds opnieuw helemaal bekijken en is niet altijd even duidelijk of je wat met de tips hebt gedaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X