eiwit voor het pitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by been View Post
    mijn vruchten mis is soort siroop net als roosvicee zegmaar
    ik vreet meestal gewoon mn kwark op zonder er iets doorheen, al doe ik er wel een kaneel, als je wil cutten zou ik denkk nie die vruchten mix er door heen doen maar een appel raspen en dan met een btje kaneel door de kwark mengen, smaakt goed en ok geen ongezonde kh dacht ik..

heb ook wel eens gehoord van die gasten die een blikje tonijn op water opvraten voor ze gingen slapen, kan je evt ok eens proberen voor de verandering

Comment

Originally posted by boelie View Post
      heb ook wel eens gehoord van die gasten die een blikje tonijn op water opvraten voor ze gingen slapen, kan je evt ok eens proberen voor de verandering
      Die gasten ken ik ook!! heel goed zelfs

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
        Die gasten ken ik ook!! heel goed zelfs
        Oh... naar wat voor clubs ga jij dan...?
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik ga naar de voorhetslapengaaneenblikjetonijnopeet clubs!!
          best gezellig--

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
            Ik ga naar de voorhetslapengaaneenblikjetonijnopeet clubs!!
            best gezellig--
            aw, ik moet nog wel een paar jaar wachten voor ik naar dat soort clubs mag..
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Soms maak ik er een feestoetje van voordat ik ga slapen, optimel/Yoghurt(aardbei) mixen met een andere magere kwarkje of yoghurt, en daarbij een shake-je aan toevoegen die bestaat uit melk(250ml) en meestal pro 80(langzame eiwitten). Dit alles maakt het tot een heerlijk eiwitgoedje, wat net als een milkshake smaakt, die ik dan wel gewoon consumeer met lepel, met een minimum aan calorien en wat koolhydraatjes om de eiwtitjes zn zn werk te laten doen. Dit experiment bevalt me prima en als ik de spullen niet in huis heb neem ik gewoon mn pro 80 met wat mager of halvolle melk!

Comment

@guines
                welke pro 80 heb jij? Ik had eerst ook een pro 80 en daar zaten alleen snelle eiwitten in. Een shake met langzame eiwitten zou ook voor mij wat kunnen zijn.

gr

Comment

Ik heb pro 80 van het merk bms. Hier zit dus een mix van eiwitten in, vooral calcium casseinaat waardoor het dus veel langzamer wordt opgenomen dan alleen als je whey zou nemen. Ik neem whey dan ook alleen bij het ontbijt en direct na de training met een banaantje(banaan of iets anders, in ieder geval koolhydraten eerst). Pro 80(pro 90 van body en fit sportsnutrition zou eventueel ook kunnen) dus alleen voor het slapen gaan

Sindskort heb ik de Protein Shake van Bodylab gehaald, op advies van een vriend van me(bodybuilder), omdat die wat goedkoper is en daar zit dus ook de mix van whey, calcium casseinaat en ei-wit(kip) in, net als bij pro 80 en ik moet zeggen dat die me ook uitstekend bevalt..!
                  Last edited by Guines; 06-01-2007, 17:51.

Comment

Originally posted by boelie View Post
                    ik vreet meestal gewoon mn kwark op zonder er iets doorheen, al doe ik er wel een kaneel, als je wil cutten zou ik denkk nie die vruchten mix er door heen doen maar een appel raspen en dan met een btje kaneel door de kwark mengen, smaakt goed en ok geen ongezonde kh dacht ik..

ik zal het eerdaags nog eens proberen
                    vind tonijn niet te nassen maar goed smaken vranderen soms
                    Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X