Spanish Voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spanish Voedingschema

Benodigde Informatie:
    Leeftijd: 23
    In Training: 3 jaar
    Lengte: 1.84 m
    Gewicht: 85 kg
    BF: 15%
    VVM: 72.3

Doel:
    Na 3 jaar training heb ik vrij veel spiermassa gecreerd. Maar omdat ik van mij zelf een redelijke vetmassa heb ben ik niet tevreden over mijn spierdefinities. Mijn doel is dus om de vetmassa omlaag te brengen waarbij de spiermassa wel gewaarborgd blijft. Op gebied van voeding weet ik vrij weinig dus zou het heel erg op prijs stellen als jullie me hiermee een beetje op gang kunnen helpen.

Berekende Voedingsbehoefte:
    Eiwitten: 159 gr
    Vetten: 73 gr
    Koolhydraten: 496 gr

Mijn voeding per dag:
    Omdat het mijn doel is om het vet percentage te verlagen ben ik enigszins onder de waarden gaan zitten.

Maaltijd 1: 7.00u
    80 GR. Brinta + 250 ML + 250 ML Halfvolle Melk + 1 Banaan. Ook kaneel en honing voor de smaak van de Brinta.

Maaltijd 2: 9.00u
    3 Volkoren Boterhammen + 3 Plakjes Kipfilet + 1 Ei

Maaltijd 3: 12.00u
    3 Volkoren Boterhammen + 3 Plakjes Kipfilet + 1 Appel

Maaltijd 4: 15.00u/16.00u - Maaltijd voor mijn fitnesstraining
    Pak Goedemorgen Fruit(500 ML) + 4 Volkoren Boterhammen + Appelstroop

Maaltijd 5: 18.30u - Direct na de training
    Crea Vitargo Shake(Aangelengd met water)

Maaltijd 6: 19.00u - 1e maaltijd uur na training
    Mager vlees + Groente + Aardappels + Banaan

Maaltijd 7: 22.00u Maaltijd vlak voor slapen
    Blik Tonijn Op Waterbasis(200 GR) + Appel

Drank
    Overdag drink ik veel water, lichte thee en tijdens trainingen drink ik 2 flesjes Aquarius.

Er gaan ongetwijfeld nog een heleboel aspecten niet kloppen maar daarvoor wil ik juist jullie raad gebruiken. Ik hoop dat jullie verder kunnen helpen wat betreft mijn schema zodat ik gericht te werk kan gaan!

Je hebt je voedingsbehoefte berekent, maar weet je ook hoeveel je met dit schema binnen krijgt? Ik denk zelf dat je er onder zit.
    k zou meer afwisselen, dus in plaats van volkorenboterhamen eens zilvervlies rijst of volkorenpasta of eens roggebrood pakken. Verder mis ik goede vetten. Deze zijn net zo belangerijk als eiwitten en koolhydraten. Voeg wat noten of een vette vis toe.
    Bij je avondeten eet je aardappels, neem in de plaats daar voor zilvervliesrijst of volkorenpasta. Dit in verband met de lagere GI-index van deze 2 producten.
    Verder zou ik voor het slapen gaan caseine eiwitten nemen omdat deze trager worden opgenomen.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Op zich een mooi schema. Bij elke maaltijd koolhydraten eiwitten en vetten. Maar om er goed over te kunnen oordelen is het wel handig om te weten wat de K/E/V verhoudingen zijn van je schema.

En zoals Harold al zei een afwisseling van kollhydraat bronnen zou niet verkeerd zijn. Maar denk idd aan produkten met een lage glycemische index. hierdoor blijft je insuline spiegel in je bloed constant en ga je minder vet opslaan en krijg je minder snel honger.

gr

Comment

80gr brinta !!!!

damn dat wordt toch een baksteen of zit ik der naast
        Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X