Harcore program

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Harcore program

He luitjes, ik wil nu toch een soort van voedingsschematje maken waar ik dan minimaal per dag aan moet houden. en wat ik eventueel extra zou eten maakt dan niet zo veel uit want het gaat me er om dat ik gewoon goed genoeg eiwitjes binnenkrijg en dat de rest ook nog redelijk is . Ik heb berekend wat ik nou ongeveer op een dag zou eten aan schoon voedsel dat moet ik dus nog aanvullen enzo maar er zijn van die berekeningen die je moet doen waarvan ik niet zeker weet of ik ze goed heb. Bijv. je eet 5 botherhammen met leverworst maar op internet staat alleen per 100 gr. aangegeven hoeveel zou het dan zijn? Ik heb alles er maar eve zo neer gezet hoe ik het indeel doet er niet toe ik zorg wel dat dat goed komt. Avond eten ( groenten vlees en aardapellen ) is geschat en dat kan natuurlijk verschillen met wat me moeder kookt.

Voeding
    Ckal
    Prot.
    Koolh.
    Vet
    75 gr. Brinta
    274.5
    9
    55.5
    1.9
    200 ml melk
    120
    8.4
    12
    3.6
    5 botherhammen
    370
    16.5
    75
    5
    5 leverworst
    140
    8
    0.5
    20
    4 pakjes helly
    33.6
    1
    8
    1
    250 gr. Kwark
    23
    24.5
    2
    0
    2 krentenbol
    267
    8
    51
    3.2
    Appel
    60
    1
    14
    0
    Aardappelen 150 gr.
    127.5
    4
    27.9
    0
    Groenten 75 gr
    30
    2
    4
    0
    Vlees 50 gr.
    171
    7.5
    1.5
    15
    Litertje water en misschien halve tot liter fris
    doet er eve niet toe
    doet er niet toe
    doet er niet toe
    doet er niet toe
    totaal
    1488.5
    85.7
    225.5
    54.8

behoeften : 2300 kcall
    117 gram eiwitten
    52 gram vetten
    351 gr. koolhydraten
    on the road to get huge

De schattingen kloppen denk ik niet echt.

Wat je het beste kan doen is een keukenweegschaal (digitaal) kopen die op de gram nauwkeurig is. Kost zo'n 25 euro.

Je weegt 1x alles af en schrijft dat op. Je doet er bijv. een boterham op, kijkt hoeveel dat is. Dan doe je je beleg erop en kijkt hoeveel dat is (gebruik de doorweegfunctie).

Het is wel wat werk, absoluut, maar je hoeft het niet je leven lang te doen. Als je eenmaal een goed schema hebt dan hoef je daarna niets meer af te wegen.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Klopt, maar dat is dan ook weer het probleem. Wtf moet ik met een weegschaal doen ik koop liever wat extra eiwit shit dan een weegschaal die ik 1x gebruik en waar ik daarna nix meer mee doe. Ik dacht misschien heeft iemand zijn brood en dingen gewogen en heeft het ergens staan dan kan ik het overneme of zo iets dergelijks. IK heb het alleen nodig om even te kijken met hoeveel ik het moet opvullen dus dat kkomt niet zo nauw.
      Last edited by hardcoremenneke; 09-01-2007, 18:59.
      on the road to get huge

Comment

In een brood zitten 24 sneden. Leg dus gewoon 10 net zoveel brooden op de weegschaal tot je pcies 1 kilo hebt, en dan deel je het gewoon. Kan je met alles doen..

Grtz
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
          In een brood zitten 24 sneden. Leg dus gewoon 10 net zoveel brooden op de weegschaal tot je pcies 1 kilo hebt, en dan deel je het gewoon. Kan je met alles doen..

Grtz
          dat is ook een manier

ps. een boterham(volkoren) weegt rond de 35 à 40gr
          "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Brood, daar zit wat in

klik "brood en gezondheid"
            klik dan "voedingswaarde"
            scroll dan naar beneden en zie daarrr.....

Of leen bij je buurvrouw een weegschaal....

greetzzzz j.

Comment

kijk in de eet meter dan weet je gelijk alles

en schrijf het wat over zichtelijker miss ook wel handig
              Who's the Chef

Comment

jaa ik had in schema en alles maar ja die plak ik hier maar dat kan dus weer niet met die lijnen. en die site van die voedings geval doet het niet bij mij :S
                on the road to get huge

Comment

Ik heb de eetmeter ge-upload op deze link, ik haal hm over 2 dagen eraf, want dat mag natuurlijk niet wat ik doe....
                  (De heer BEEN kwam hier mee, de eetmeter, handig dingetje)

Succes!

Greetzzz J.

http://rapidshare.com/files/10854689/Kopie_van_Eetmeter.rar.html

Comment

dankje.
                    on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X