kip met Coca Cola (light uiteraart!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik denk dak het ook ga probere zo'n kippie bakke ;p, alleen weten jullie of je zoetstof wel mag verhitten?
    Keto..start
    16sept met 84kg vp rond de 14%
    19sept, 82kg (vocht verlies)

Comment

Originally posted by Holandesa View Post
      Hola Cojones!

Ik gebruik altijd een olijfolie uit spray(AEROSOL), zodat je alleen de pan invet, dus het minimale gebruikt.Ja hier in spanje gebruik je meestal olijf olie vandaar...

liefs
      yo

zou dat ook hier te verkrijgen zijn denk je? die spray bedoel ik dan.....olijfolie is de beste olie die je kunt gebruiken, dus heb er eigenlijk niks op tegen, alleen bij het droger worden probeer je die vetten te vermijden he....
      Last edited by cojones; 17-10-2007, 11:42.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Olijfolie is minder vet dan welk ander olie dan ook, dus ik zie niet in hoe je het jammer kunt vinden dat er olijfolie wordt gebruikt. Daarbij zijn de vetten van olijfolie zeker goed, vrijwel alles is enkelvoudig onverzadigd.
        nou je kunt kip bijvoorbeeld ook grillen, gebruik je helemaal geen vet, en de hoeveelheid goeie vetten die je nodig hebt is echt mininimaal, wanneer je olijfolie gebruikt, krijg je bijna altijd wel meer binnen dan je nodig hebt....
        Last edited by cojones; 17-10-2007, 11:42.

Comment

Mij lijkt het wel wat eerlijk gezegd!!

En ohw ohw ohw wat zijn we weer een steletje boeren hier!
          Wat een boer niet kent vreet die niet he!!!

Ik heb een horeca achtergrond dus ik heb al veel meer rare recepten voorbij zien komen!

Ik ga het gerecht zeker proberen!!!

Groetjes
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
            Mij lijkt het wel wat eerlijk gezegd!!

En ohw ohw ohw wat zijn we weer een steletje boeren hier!
            Wat een boer niet kent vreet die niet he!!!

Ik heb een horeca achtergrond dus ik heb al veel meer rare recepten voorbij zien komen!

Ik ga het gerecht zeker proberen!!!

Groetjes
            ik heb ook wat horeca ervaring, misschien vandaar dat wij er wat meer voor open staan.........

Comment

Mij maakt het sowieso niet uit. Ik ben een boer en ik vreet alles hahaha!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

waaruit bestaat bouillon eigenlijk?

Comment

zout, getrokken groenten,kruiden,getrokken beest ;p
                  Keto..start

Comment

nou nou ..er wordt wat afgetrokken voor een b'tje bouillion haha

Comment

jah toch ;p
                      Keto..start

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Mij maakt het sowieso niet uit. Ik ben een boer en ik vreet alles hahaha!
                        Pardon? eet boer eet wat hij alleen weet.

Cola light? alles wat light is is troep.
                        Ik waag me er niet aan als je dat lekker vindt nou welgemeende respect.
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik heb al es eerder vermeld dat ik me niet zo stoor aan mijn vetpercentage. Het enige wat ik wil is gruwelijk sterk zijn en blijven! En daarom vreet ik bijna alles wat ik te pakken kan krijgen! (alleen junkfood uitegezondert want dat is echt erg slecht!)

Comment

Originally posted by Holandesa View Post

Ja het klinkt idd heel smerig, dat had ik ook toen ik het recept kreeg, maar het geeft je kip een smaakje naar kaneel, naar mijn idee best lekker. Maar ok, smaken verschillen!

ciao
                            Ach het zijn hier allemaal van die oer hollandse jongens. Die heel dagen aan de boerestamp met rookworst zitten... Post er iemand vanuit spanje een zuiders gerechtje Dan moeten ze er allemaal niets van hebben!!!!!!

Neeee gekheid! Ik ga het ook niet proberen. Maar ik hou dan ook niet van cola

Comment

Snijd de ui heel fijn en fruit deze een beetje aan met een beetje olijfolie,

wat meot ik me voorstellen met fruit deze met een beetje olijfolie ? is dat de smaak inlaten trekken of vocht inlaten trekken of iets dergelijks?

en achteraf de sappen weer weggieten of gooi je die samen met de kip over de rijst?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                Snijd de ui heel fijn en fruit deze een beetje aan met een beetje olijfolie,

wat meot ik me voorstellen met fruit deze met een beetje olijfolie ? is dat de smaak inlaten trekken of vocht inlaten trekken of iets dergelijks?

en achteraf de sappen weer weggieten of gooi je die samen met de kip over de rijst?
                                De ui lichtelijk bruin bakken in olijf olie
                                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X