Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik doe het met melk en ik vind het wel lekker, probeer het eens.
Je huidige eiwit moet natuurlijk wel een goede smaak hebben, anders is het inderdaad niet lekker. Eiwit zonder een toegevoegde smaak is meestal niet te pruimen....
Zelf maken lijkt me idd helemaal niets!
Maar als een fabrikant het zou maken met de nodige toevoegingen zodat het geen tering zooitje wordt en makelijk smeerbaar is enz. Zou ik het wel proberen!
Gewoon een soort Nutella pasta met 90% eiwitten, want eerlijk gezegd komt me die kipfilé echt me strot uit!!!
Zelf maken lijkt me idd helemaal niets!
Maar als een fabrikant het zou maken met de nodige toevoegingen zodat het geen tering zooitje wordt en makelijk smeerbaar is enz. Zou ik het wel proberen!
Gewoon een soort Nutella pasta met 90% eiwitten, want eerlijk gezegd komt me die kipfilé echt me strot uit!!!
grtz.
Waarom kant en klaar, zo maak je het onnodig duur. Je hebt de ingrediënten in huis probeer het eens. Ik doe eerst wat met melk in een kommetje en voeg daar al roerend mijn whey-eiwit bij, tot ik een pasta heb deze smeer ik op mijn brood. Zo heb ik weinig rotzooi en krijg ik op een andere manier mijn eiwitten binnen.
@Kevf
Dat ga ik ook eens proberen met yoghurt, een goed idee
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment