Wie eet er....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

6 pfff...

Ik heb al moeite met 1.

Comment

6 verdeeld over de dag is goed te doen vind ik. Heb er een tijdje 10-12 per dag gegeten maar dat wordt je soort zat.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mooi onderwerp eieren...

He Cur, jij eet er 6 per dag?

Dat zijn 2.184 eieren per jaar! Een ei bevat ca 6 gram (gemiddeld ei van 50 g) proteine per stuk, dat is 13 kilo eiwit.

Ik eet XL-eieren (groot) en die wegen 77 gram en bevatten ca 9 g eiwit. Ik eet er 30 in de week, 1.560 per jaar en dat maakt ruim 14 kilo eiwit.

Maar ik rook niet!

Ga straks na het trainen die eieren microwaven, laat dan weten of het te kanen is.

Groeten,

JW
        Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

Kippevlees kan ik elke dag eten maar die eieren komen je op een gegeven moment echt me strot weer uit alleen gebakken blijven ze lekker!
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Heb er nog geen last van. Zowel kip als eieren gaan erg goed...

Enne ik rook ook niet...

Greets...

Comment

is het nu eigenlijk alleen het eigeel dat gevaarlijk is voor salmonella als je het rauw opeet, of kan je het eiwit ook beter laten?

Comment

Volgens mij het hele ei... dus wit en geel
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik eet bijna nooit eieren ik eet altijd kwark 3 kuipjes van 500gr op een dag.Het makkelijkste zou zijn om shakes te nemen die zijn toch lekkerder,maar ook veel duurder.
                  Die kwark haal ik altijd bij de aldi.
                  Soms gooi ik er wat vruchten doorheen maakt de kwark wat lekkerder.

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

dan heb je voor de rest nog maar weinig nodig domingo. Drie van die dingen dan krijg je 150gram eiwitten binne man. vind zelf ook erg makkelijk kwark.Alleen moet wel wat aardbeishake doorheen anders is het niet te pruimen.

Comment

Voor mijn eiwitinname maak ik ook gebruik van kwark. Het is goedkoop en erg handig te gebruiken.

Ik neem wel die franse kwark, die is wat zachter/romiger, en eet beter weg. Er zitten wel wat minder eiwitten in dan in gewone kwark.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Zeg maar met die kwark, bedoelen jullie daar plattekaas mee of heb ik dat helemaal verkeerd voor?
                        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Is helemaal goed Aghran, platte kaas = kwark.

Comment

Yep, en in allebei de benamingen lust ik ze helaas niet...

Greets...

Comment

Thnx mss S.
                              Ik at vroeger ook wel al plattekaasjes, maar van die kleine potjes van 60g. Moest er wel tamelijk wat suiker bijdoen, anders vond ik het niet echt lekker.
                              Morgen moet men moeder ook maar eens zo'n pot van 500gr meebrengen van de winkel . Want ik zit niet hoog genoeg in proteinen en al die poeders zijn toch duur voor een arm studentje als ik .
                              Moest ik zo'n pot binnespelen verdeeld over de dag is dat 50gr proteinen meer binnen. Dat zo ideaal zijn!

greetzzz
                              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

en als de smaak niet zo lekker is agrhan moet je gewoon banaan erdoor gooien helpt al of eiwitshake alleen dan word het weer stuk duurder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X