Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik eet bijna nooit eieren ik eet altijd kwark 3 kuipjes van 500gr op een dag.Het makkelijkste zou zijn om shakes te nemen die zijn toch lekkerder,maar ook veel duurder.
Die kwark haal ik altijd bij de aldi.
Soms gooi ik er wat vruchten doorheen maakt de kwark wat lekkerder.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
dan heb je voor de rest nog maar weinig nodig domingo. Drie van die dingen dan krijg je 150gram eiwitten binne man. vind zelf ook erg makkelijk kwark.Alleen moet wel wat aardbeishake doorheen anders is het niet te pruimen.
Thnx mss S.
Ik at vroeger ook wel al plattekaasjes, maar van die kleine potjes van 60g. Moest er wel tamelijk wat suiker bijdoen, anders vond ik het niet echt lekker.
Morgen moet men moeder ook maar eens zo'n pot van 500gr meebrengen van de winkel . Want ik zit niet hoog genoeg in proteinen en al die poeders zijn toch duur voor een arm studentje als ik .
Moest ik zo'n pot binnespelen verdeeld over de dag is dat 50gr proteinen meer binnen. Dat zo ideaal zijn!
greetzzz
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment