Wat eet je op het werk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ochtend voor werk:

- Bakje Kellogs Special K
    - Multivitamine voor sporters
    - Zalmolie omega-3

Ochtend op werk:

- 2 krentenbollen of mueslibollen
    - 1 Banaan
    - 2 Koffie
    - 1 Banaan

Middag:

- 4 tot zes bruine boterhammen met Casselerib/Zalm/Kip filet/Kalkoen filet of Tonijn
    - 1 Banaan
    - Bakje magere kwark 500 Gram

Tussen de dag door drink ik een liter water + af en toe chocolade melk.

Nu ik toch bezig ben post ik gelijk ook maar wat ik na het werk eet.

Na het werk/trainen:

- Chocolade melk (een half uur na het trainen)
    - Whey Protiene Isolaat shake
    - Gezonde warme maaltijd
    - Zalmolie omega-3
    Last edited by Nachtruis; 26-03-2010, 17:24.

Comment

Originally posted by BdeB View Post
      Jij eet zoveel op school dat je de lessen niet goed kan volgen... Bij het woord chocomelk hoeft geen 's'
      Ja... maar eten is gwn belangrijker dan school

Comment

Originally posted by Nachtruis View Post
        Ochtend voor werk:

- Bakje Kellogs Special K
        - Multivitamine voor sporters
        - Zalmolie omega-3

Ochtend op werk:

- 2 krentenbollen of mueslibollen
        - 1 Banaan
        - 2 Koffie
        - 1 Banaan

Middag:

- 4 tot zes bruine boterhammen met Casselerib/Zalm/Kip filet/Kalkoen filet of Tonijn
        - 1 Banaan
        - Bakje magere kwark 500 Gram

Tussen de dag door drink ik een liter water + af en toe chocolade melk.

Nu ik toch bezig ben post ik gelijk ook maar wat ik na het werk eet.

Na het werk/trainen:

- Chocolade melk (een half uur na het trainen)
        - Whey Protiene Isolaat shake
        - Gezonde warme maaltijd
        - Zalmolie omega-3
        Lijkt me tijd om je schema maar eens fatsoenlijk op te stellen dan
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Volgens mij valt mijn schema nog wel mee. Ik ben iig door dit schema in 3 weken 3 kg aangkomen.

Comment

Originally posted by Nachtruis View Post
            Volgens mij valt mijn schema nog wel mee. Ik ben iig door dit schema in 3 weken 3 kg aangkomen.

Dat heb je als veel koolhydraten eet....houd vocht vast.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Nikos gaat naar zijn werk en neemt mee:
              2 blikken tonijn (op waterbasis)
              2 zakjes tonijn van john west, met citroen dressing
              2 kleine blikjes mais of witte bonen in tomatensaus
              Hier maak ik dan twee maailtijden mee.

Om 10:30 sprint ik dan naar de kantine, mix ik de drie samen en 10 minuutjes later ben ik weer terug.
              Zelfde ritueel om een uur of 16:00.

Lunchen doe ik om half een, daar heb ik iedere dag iets anders voor. Vaak inderdaad zoals zovelen in een tupperware bakje. Soms een makreek met een advocado en wat citroen eroverheen geperst, maar soms maak ik ook een pan rijst/pasta wat ik dan in 4 tupperware bakjes doe en dat gebruik ik dan over 2 dagen.

Gerookte kipfilet van de supermarkt is ook handig voor op je werk.

Soms heb ik het geduld om de avond er voor 4 verschillende bakjes voor de volgende dag te bereiden. Maar ik ken mijzelf en heb daar vaak geen zin in. Standaard heb ik daarom een grote voorraad tonijn en geblikte groenten aangelegd. Zoals hierboven dek je hier twee maaltijden mee. Een sinaasappel en een powerbar/eiwitreep kan je ook alweer als kleine maaltijd zien. Bijvoorbeeld lunchen om 12 uur, dan die sinaasappel met eiwitreep om 14:00 a 14:30 en om 16:00 a 16:30 dan weer tonijn, zoals hierboven.

Het helpt trouwens als je je accepteert dat je een paar keer op een dag hetzelfde moet eten. Wissel dit per dag wel om. Zo doe je de ene dag kip met aardappels en de andere dag weer meer tonijn met pasta. Of hoe dan ook.
              Last edited by Nikos; 02-04-2010, 21:45.

Comment

Ik heb gewoon van die bakjes gekocht bij de blokker en heb ook nog wat bakjes die ik ooit is heb bewaard van de afhaalchinees. Daar gooi ik dan gewoon kip, rijst, groente in en zo nu en dan is afgewisseld met wat anders. Dat gaat mee naar school en word koud opgegeten. Je moet toch wat.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Doorzichtige bakjes met een blauwe deksel? Heb ik ook...

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    Ik heb gewoon van die bakjes gekocht bij de blokker en heb ook nog wat bakjes die ik ooit is heb bewaard van de afhaalchinees. Daar gooi ik dan gewoon kip, rijst, groente in en zo nu en dan is afgewisseld met wat anders. Dat gaat mee naar school en word koud opgegeten. Je moet toch wat.
                    Zo doe ik het ook en heb gister ff aan een vrouwelijke concierge gevraagd of dat bakje 2 minuutjes in de magnetron kon en het mocht ook nog
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Nikos View Post
                      Doorzichtige bakjes met een blauwe deksel? Heb ik ook...
                      Yes, that's the one.

Originally posted by kojak View Post
                      Zo doe ik het ook en heb gister ff aan een vrouwelijke concierge gevraagd of dat bakje 2 minuutjes in de magnetron kon en het mocht ook nog
                      Dat is wel beter inderdaad. Wij hebben ook wel een magnetron op school, in de 'keuken', maar die deur is meestal op slot als ik pauze of een tussenuur heb. Hij is meestal alleen open op tijden dat ik net niet hoef of kan eten. Naaiers.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        ik ken het probleem. Bij ons hadden ze een magnetron in de kantine beloofd als we een goed jaarresultaat geboekt hadden. Maar na veel gezeur van de rokers op ons werk is het een tafelvoetbalspel geworden. De rukkers...
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          ik ken het probleem. Bij ons hadden ze een magnetron in de kantine beloofd als we een goed jaarresultaat geboekt hadden. Maar na veel gezeur van de rokers op ons werk is het een tafelvoetbalspel geworden. De rukkers...

Tafelvoetbal hoe cool is dat.....jaren geleden vaak gespeeld onder het genot van een dikke
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

je kunt ook Brinta met yoghurt mengen .. wordt wel een baksteen .. maar pluspunt is dat het blijft zitten in het bakje..

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Tafelvoetbal hoe cool is dat.....jaren geleden vaak gespeeld onder het genot van een dikke
                              Tafelvoetbal stinks...
                              Kloteherrie in onze kantine. En ik wilde mijn magnetron zo graag!
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

koop je een magnetron voor op je werk. kost je 20 a 30 euro ofzo

Ik zou persoonlijk ook blijer zijn met een tafelvoetbal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X