havermoutpannekoek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• havermoutpannekoek

ik eet elke morgen en om 15h havermoutpannekoek.

100gr havermout
    4 eiwitten
    lauw water
    zoetmiddel.

havermout, water en zoetmiddel in pot doen en 10 minuutjes laten trekken, havermout zwelt uit.
    op het laatste eiwitten erbij doen, goed roeren en bakken in een braadpan met klein beetje zonnebloem olie.
    aan weerszijden ongeveer 6 minuutjes.
    ik maak die elk weekend klaar voor gans de week en steek ze in de vriezer.
    heeeel lekker.

snoezie

Hoeveel water? En waarom geen melk, nog meer eiwitten!
    Pijn is zwakte dat het lichaam verlaat.. No pain, no gain!

Comment

Ik heb het wat makkelijker.
      Ik koop in de supermarkt gewoon oatcakes, een pak van 6 stuks voor 46 penny. Scheelt een heleboel werk.

Comment

Heb jij weer! Hier in Spanje is de havermout kneiter duur!

Comment

Originally posted by Ariel View Post
          hmm apart. en brinta enzo dan. aangezien het gewoon basic is..

Comment

Beetje kaneel erbij is het nog lekkerder. en ik vind ze toch lekkerder met magere melk.

Comment

waarom is daar de havermout dan duus hier kost het namelijk geen zak.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Misschien dat biefstuk en zalm daar weer geen ruk kost.

Comment

In plaats van havenmout eet ik weetabix, kan je ook prima pannenkoeken van maken!

Vlees, vis en eieren kost hier niet veel. Kilo kipfilet is 5 a 6 euro, eitje 10ct de stuk. Kilo tonijn ongeveer 4 euro.

Grootste nadeel is dat ze hier geen normaal zuivel hebben, kwark is moeilijk te krijgen. Als het er is haal ik gelijk het hele schap leeg, en verse melk kun je gewoon vergeten!

Comment

Dat is handig om te weten, ik ga in september voor een half jaar naar san sebastian, wordt nog flink puzzelen dan om alles te vinden wat ik nodig heb.
                    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Dit is goed idee ook wat voor tussendoor aangezien ik nog wat zoek om tussen me maaltijden te eten

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                        Dat is handig om te weten, ik ga in september voor een half jaar naar san sebastian, wordt nog flink puzzelen dan om alles te vinden wat ik nodig heb.
                        Het is wel te doen, je moet er alleen even achterkomen wat je moet hebben. Vis en olijfolie is hier natuurlijk in overvloed, meergranen wordt ook steeds populairder!

Je calvé pindakaas kan je vergeten!

Comment

haha:P dat dacht ik ook wel, ik neem dus mooi potje of 4 mee uit Nederland dan of mss wel meer, dan zeg ik wel dat ik een pindakaasverslaving heb. Wordt denk ik ook veel vis eten ja!! Maar dat is ook lekker!
                          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Zout toch op man. Is vergelijkbaar met Nl, mooiste is die havermout die al is fijngemaakt door de verkopende firma zelf. Ideaal om in shakes te donderen.

Grootste nadeel is dat ze hier geen normaal zuivel hebben, kwark is moeilijk te krijgen. Als het er is haal ik gelijk het hele schap leeg, en verse melk kun je gewoon vergeten!
                            Kwark is relatief lastig te vinden inderdaad, maar gewoon halfvolle melk is er genoeg. Meer verschillende merken dan in Nl.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Kwark is relatief lastig te vinden inderdaad, maar gewoon halfvolle melk is er genoeg. Meer verschillende merken dan in Nl.
                              Wat versta je onder gewoon? Ik versta daar verse halfvolle melk onder. Ze hebben hier alleen maar gepasteuriseerd of semi gepasteuriseerde melk.

En wat betaal je voor een pak havermout in NL, bij AH volgens mij 40 cent voor 500gr. Hier ruim het driedubbele, dat is toch een aardig verschil lijkt me...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X