Variatie, toegestaan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Variatie, toegestaan?

Beste Bodynetters,

op dit moment eet ik vrij strikt, ook het avondeten. Dat deed ik hiervoor niet dus dat is wel even wennen, maargoed wat moet dat moet! Ondertussen ben ik twee maanden bezig, maar als avondmaaltijd neem ik altijd het volgende:
    Pandan rijst + courgette/paprika/tomaat + vlees(Kip/Tartaar/Biefstuk)
    ik varieer dus wel qua groenten en vlees maar dit komt me echt m'n keel uit zetten zo ongeveer. Eet het 7 dagen per week dus vind het steeds moeilijker om die zooi weg te vreten.

Hebben jullie nog tips om dit te variƫren, maar wat wel binnen een verantwoord voedingspatroon past? Mijn doel is om op dit moment droog te worden zonder al te veel massa te verliezen.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
    Greets, Jimbo

volkoren pasta? zoek wat recepten over over wat wokgerechten maar vaak zitten daar weer sauzen bij die weer niet zo geweldig zijn dus een klein beetje kruiden is al weer een betere oplossing, zelf gebruik ik meestal sesam olie als saus of ik roerbak er wat eieren doorheen maar ieder zijn smaak

Comment

Ja dat is idd wel een goed id! Maar ik hoorde (hopelijk weet jij of het echt waar is), aangezien ik niet veel koolhydraten binnen mag krijgen op dit moment, dat er in pasta vooral veel slechte koolhydraten zitten en in die pandanrijst niet. Is dit echt waar of is het zo dat de verhoudingen in principe gelijk zijn?

Comment

Droog worden en pasta? Zou al je kh rondom je training en bij je ontbijt nemen. De rest van de dag geen carbs. Doe voor de afwisseling eens een lekkere hele kip in de oven en kaan die op. Met je vrouw of zonder vrouw, zonder je vrouw kan je de maaltijd erna wel skippen gezien de hoeveelheid eiwitten erin. Lekker eten is erg belangrijk om het vol te houden. Een lekkere pasta maaltijd met gegrilde kip is ook erg lekker. Je hebt ook van die pasta met spinazie erin, daar ben ik echt een fan van.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Bedankt, ga ik zeker proberen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X