Roerei met gerookte zalm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Roerei met gerookte zalm

Nodig:
    4 eieren
    2-3 plakjes gerookte zalm
    3 bruine boterhammen

De zalm in kleine stukje snijden (snipperen). 4 Eieren in de pan gooien, zalm er bij en dan roeren tot het een vaste massa wordt.

Beetje peper en zout voor de smaak.

Eetsmakelijk

gerookte zalm bakken? verandert de samenstelling van die zalm niet?

btw ik lust heel graag vis maar zalm had ik 1 keer gegeten toenk 10 was en vond het neit zo lekker mss dat het gebakken toch wat anders is.

Comment

zalm = lekkerste vis
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
        zalm = lekkerste vis
        Inderdaad

+ Ik met honger = Koning maaltijd!
        "Straight outta gym"

Comment

Wat ik tegenwoordig doe met mijn vlees of dit nu vis of ander vlees is. Mik het in een kom in stukken gesneden. Pleur er 300-500g groente bij. Voeg wat kruiden en saus toe.. Roer het om, voeg nog wat eieren toe of walnoten en eten maar..

Ik heb aankomende week toetsweek dus ben telkens wel om half 1 thuis. Je kunt wel raden wat ik deze week tussen de middag eet

/edit @ mijn vorige post. Ik hoef niet eens honger te hebben om zalm lekker te vinden :P
          "Straight outta gym"

Comment

Er zijn maar weinig dingen waar je me wakker voor mag maken, maar voor zalm wel!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

als jij mij sponsort financieel gezien, eet ik iedere dag een kg gerookte zalm hoor no problem. Maar op dinsdag en zondag dan wel paling anders wordt het te eentonig

Comment

Originally posted by Yazein View Post
                gerookte zalm bakken? verandert de samenstelling van die zalm niet?

btw ik lust heel graag vis maar zalm had ik 1 keer gegeten toenk 10 was en vond het neit zo lekker mss dat het gebakken toch wat anders is.
                Kan prima, je kan het ook er bij gooien als je ei bijna klaar is zodat het iig warm is.

Heerlijk gerecht dit

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                  als jij mij sponsort financieel gezien, eet ik iedere dag een kg gerookte zalm hoor no problem. Maar op dinsdag en zondag dan wel paling anders wordt het te eentonig
                  Heb een tijd terug 5 kilo gekocht voor 50 euro, komt neer op 1 euro per 100g. Dat red je in de supermarkt bij lange na niet! Scheelt weer dat ik een bij baantje in de horeca heb hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X