Groenteshake recept verzocht!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groenteshake recept verzocht!!!

Sinds een paar dagen ben ik de soto soep aan het dumpen (omdat deze me de keel uit begint te hangen en vooral de tijd die ik eraan kwijt ben) en te vervangen door alle ingredienten, maar dan in een shake.

De macro's die ik nodig heb:

200 gram eiwit
    40 gram kh
    50 gram vet
    Bak kwark+noten

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:

800 gram koolvis
    5 gekookte eieren
    750 gram mexicaanse diepvriesgroenten
    bouillon
    zout
    (gewoon het soto soep recept) en alles in de blender gemieterd. Zag eruit als kots, rook naar kots en warempel: het smaakte ook naar kots!

Volgende recept vandaag:

800 gram koolvis
    5 gekookte eieren
    750 gram andere diepvriesgroenten (wortels+bonen hoofdzakelijk)
    citroensap
    Geen zout en bouillon
    Smaakte waarschijnlijk nog ranziger.

Waar ik dus op zoek ben is naar een shake die te verdragen is. Hoeft niet lekker en ik kan aardig wat smerige dingen naar binnen krijgen, maar hier kreeg ik toch wel echt hartkloppingen van. Gewoon lekker makkelijk 4x per dag zo een shake en een bak kwark en dan pitten. Zelf zal ik uiteraard ook mijn queeste naar een drinkbare shake voortzetten en als ik wat vind het hier posten.

Sidenote: alle recepten die online staan die ik heb gezien, bevatten heel veel fruit en dat kan dus niet op mijn low-carb dagen
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

made me lol:P:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X