Overnight Oats.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hermandad View Post
    Vind toch dat je veel eet voor een manneke van 14 jaar. En alles beweren ook nog, ga zo door maat! haha
    haha thanks
    eet het nu de overnight oats echt fucking damm heerlijk
    100gram havermout en water http://i54.tinypic.com/b5s0uc.jpg
    Lost all i got

Comment

Ik zie er nog steeds niet zo het nut van in, maar als het jou blij maakt..........

Ik zit nu aan mijn simpele havermout ontbijt van 80 gram havermout in warme melk, met een handje rozijnen en een schepje whey en dat is mij zo lekker genoeg!
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Ik zie er nog steeds niet zo het nut van in, maar als het jou blij maakt..........

Ik zit nu aan mijn simpele havermout ontbijt van 80 gram havermout in warme melk, met een handje rozijnen en een schepje whey en dat is mij zo lekker genoeg!
        jah het lijkt het zelfte maar de smaak verschild zeker echt heerlijk gewoon keertje proberen met jou havermout melk en whey waarschijnluk nog lekkerder
        Lost all i got

Comment

Havermout en een ei is ook wel heel verschillend. Maar het verschil tussen ongekookt en gekookt havermout is alleen dat de havermout dat gekookt is meer water in zich heeft, en wat voller is uiteindelijk. De smaken komen dan volgens sommigen beter tot zijn recht.
          Ja want de smaken van havermout zijn zo lekker :S. Vind het warm met melk echt te smerig. Eerste gedeelte gaat nog wel, maar daarna kan ik het niet meer wegslikken. Drink het liever rauw en koud (in poedervorm), met gemak 100gr.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            maar hoe verklaar je het verschil dan met gekookte eieren, die hogere opname hebben?
            Havermout en een ei is ook wel heel verschillend. Maar het verschil tussen ongekookt en gekookt havermout is alleen dat de havermout dat gekookt is meer water in zich heeft, en wat voller is uiteindelijk. De smaken komen dan volgens sommigen beter tot zijn recht. Maar qua werking zal het precies het zelfde blijven.

Betreft hogere opnamen met gekookte eieren, heb ik mezelf nooit in verdiept. Wat ik wel weet is dat gekookte of gebakken eieren peptiden bevatten, dit zou betekenen dat het een aminozuur bestaat. Misschien heeft dit te maken met een snellere opnamen in het lichaam?
            Proteine's kunnen van structuur veranderen als ze aan een bepaalde temperatuur worden blootgesteld. Dat zie je ook letterlijk gebeuren bij een ei, hij word hard (of je hem nou kookt of bakt maakt niet uit). Het 'nieuwe' aminoprofiel dat ontstaat is door je lichaam beter af te breken, en dus beter opneembaar.

(In een notendop)
            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X