Rijst/pasta maaltijd mee naar school ideeen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rijst/pasta maaltijd mee naar school ideeen?

Hallo bodynetters,

Ik wil graag meer gevarieerd eten ipv alleen maar brood (op dit moment 15 sneeen per dag)

Hebben jullie ideetjes om mee te nemen naar school?
    Rijst, pasta noem maar op met wat er doorheen?

iets makkelijks en voedzaams
    MMA - Weightlifting

Je kan alles meenemen?

Comment

ja maar ik weet niet echt wat nou lekker en makkelijk te maken is , als iemand tips heeft die dit ook doet bijvoorbeeld zou dat fijn zijn

ik maak het thuis en eet het koud op op school.
      MMA - Weightlifting

Comment

bak kwark en een lepel is een goed begin
        tonijnsalade

Comment

kwark eet ik al voor t slapen gaan,
          Tonijn eet ik als ik net thuis kom
          MMA - Weightlifting

Comment

Originally posted by Piellemuis View Post
            ja maar ik weet niet echt wat nou lekker en makkelijk te maken is , als iemand tips heeft die dit ook doet bijvoorbeeld zou dat fijn zijn

ik maak het thuis en eet het koud op op school.
            Ik kan ook niet weten wat jij lekker vindt

Of het nu rijst, pasta, aardappel of kwark is: je kan alles meenemen. Smaak is hooguit gewoon even wennen, maar je kan veel doen met kruiden.

Comment

Verdiep jezelf in IF en eet je eerste maal als je van school komt, heb je ook geen gehannes over eten meenemen naar school.....
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

je pakt een pond dijbeenfilet van de kip. deze bak je in een pan. je snippert een grote ui, een paprika, een courgette, een aubergine. wat olie in een pan groenten erin, en je maakt van de groenten een ratatouille, als de groenten heel zacht en een soort van pulp zijn, voeg je 1 eetlepel rode pesto toe + als je dat lekker vindt 1 eetlepel olijven tapenade van zwarte olijven. Vervolgens nog wat zout en peper erop en klaar. meng de kip met de ratatouille.

kook hier een hoeveelheid rijst naar believen bij. 17 sneetjes brood zijn vergelijkbaar met 300g ongekookt afgewogen rijst. kook deze rijst. en meng de rijst met de kip en ratatouille. Voeg ook naar believen noten toe. afhankelijk van hoeveel vetten in je schema passen.

nu heb je een grote bak met eten van iets meer als 2 kilo eten. verdeel deze over een aantal eetmomenten.

eet smakelijk. hetzelfde kun je overigens ook doen met curry,s, randang, andere vlees soorten, andere kruiden mengsels, sauzen, met of zonder kokosroom, etc etc. je kan oneindig veel varieren.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Hardstikke bedankt voor deze reactie!
                  ga ik zeker is toepassen.

@Patricia
                  ik eet alles, smaak is voor mij geen probleem.. tonijn eet ik uit blik zonder iets erbij.
                  eet alles als het moet.
                  MMA - Weightlifting

Comment

Originally posted by Piellemuis View Post
                    Hardstikke bedankt voor deze reactie!
                    ga ik zeker is toepassen.

@Patricia
                    ik eet alles, smaak is voor mij geen probleem.. tonijn eet ik uit blik zonder iets erbij.
                    eet alles als het moet.
                    als dat zo is neem dan een bak rijst met kip/tonijn, groentes en wat noten. gooi er nog wat kruiden over en klaar. doe ik ook, simpel en snel. is even wennen maar vindt het nu gewoon lekker en mis mijn bammetjes nooit meer.
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Volg je wel een voedingschema?
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

ja, ik zou hem graag posten maar mijn limiet is berijkt..

eet 7x per dag
                        totaal van 3150 kcal 262e 393kh 64vet

eet ondermeer kwark (franse magere) banaan appel, kipfilet (plakjes) pindakaas. blikje tonijn gestoomd zonder iets erin of erbij.. halfvolle melk.

nu heb je een beetje een beeld, en die kip/tonijn/pindakaas zijn verdeeld over 15 broodjes.
                        MMA - Weightlifting

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                          als dat zo is neem dan een bak rijst met kip/tonijn, groentes en wat noten. gooi er nog wat kruiden over en klaar. doe ik ook, simpel en snel. is even wennen maar vindt het nu gewoon lekker en mis mijn bammetjes nooit meer.
                          zoiets wil ik dus ook bereiken,
                          hardstikke bedankt voor de tip !
                          MMA - Weightlifting

Comment

@dynobet, bedoel je niet 1300gram rijst ipv 300 gram? 300 lijkt mij te weinig.

Comment

Originally posted by maartenwaal View Post
                              @dynobet, bedoel je niet 1300gram rijst ipv 300 gram? 300 lijkt mij te weinig.
                              Hij bedoelt gewoon 300 gram

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X