Kip liefhebbers?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Godver, wat ziet dat er lekker uit zeg, krijg er echt honger van, lol.

Comment

Ziet er inderdaad lekker uit. Alleen heb ik mijn twijfels bij de hoeveelheid eiwitten. Volgens jouw berekening van 250 gram eiwit per 12 drumsticks, bevat 1 drumstick rond de 20 gram eiwit? Of mis ik iets..
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
        Ziet er inderdaad lekker uit. Alleen heb ik mijn twijfels bij de hoeveelheid eiwitten. Volgens jouw berekening van 250 gram eiwit per 12 drumsticks, bevat 1 drumstick rond de 20 gram eiwit? Of mis ik iets..
        dan 240... scheelt amper wat. iets beter afkluiven en je zit op 250
        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
        Doel eind 2015: 100kg
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
          dan 240... scheelt amper wat. iets beter afkluiven en je zit op 250
          en 20 gram eiwit per kippenbout vind jij normaal? Lijkt me veel minder hoor.

Comment

He chef! ziet er allemaal prima uit, drop eens wat meer van die recepten hier on topic.

Comment

Originally posted by kojak View Post
              12 drumsticks wogen bij mij 1300g. de 12 botten die over bleven wogen samen 370g. dus laten we zeggen dat het er exclusief bot en pezen een 900g kip over is. 100g kip is 22g eiwitten. 9x22 rond de 200g eiwitten. De kilo groenten bevat ook nog eens een 15-20g eiwitten. dus dan zit je aan de 220. zit er idd een gram of 20 naast
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Geen recepten met kipfilet chef?

Comment

Spreek je over die 1300g bereid of onbereid dyno?

Verder goed recept. Wijzelf maken hier vaak zo'n schotel alleen dan met aardappelen, olijfolie, kruiden en kippenpoten. Ook erg lekker met een zelfgemaakte salade erbij.
                  "Straight outta gym"

Comment

Wij maken ook iets soortgelijks.. volgens mij van Jamie Oliver. Kip met pompoen en rode pepers. Gekruid met o.a. kaneel. Zit ook weinig slechts in

Comment

Afgelopen zondag gemaakt, de hoeveelheid qua limoenen is voor mij net iets teveel, was veels te zuur :P Maar voor de rest was het lekker

Comment

kan je die olie niet ergens voor vervangen ofzo?
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

ziet er wel lekker uit meschien ga ik het ook eens proberen

Comment

Krijg er meteen zin in als ik die foto's bekijk..

Erg goed recept die zeker word uitgetest dit jaar hier!
                            Bench: 87.5 KG / Squat: 100 KG / Deadlift: 150 KG!

Comment

excl limoen en kipkruiden.
                              ouders en vriendin vonden het wel lekkah

Comment

Originally posted by Lotad View Post
                                Afgelopen zondag gemaakt, de hoeveelheid qua limoenen is voor mij net iets teveel, was veels te zuur :P Maar voor de rest was het lekker
                                de limoen is niet bedoeld om op te eten. Het doel van de limoen is om de kip te beschermen tegen uitdroging en/of verbranden (omdat het een uur in de oven staat). Als het gerecht klaar is gooi je de limoen weg.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X