ossenhaas met griekse aardappel en sperzibonen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Evt als "bb" groentengerecht kun je er een salade bij serveren van groene asperge en avocado

Avocado in blokjes, groene asperge grillen en in stukjes van een vingerkoot snijden (degelijk zouten) wat mais, en gemengde sla liefst met wat rucola (25 gram sla totaal pp) en een dressing van 4 eetlepels olijfolie, 2 eetlepels citroensap, 1 theelepel mosterd en 1 theelepel honing. Voeg de honing als laatste toe (lost beter op als er reeds een zuurtje inzit) en zorg dat je het in een potje duwt zodat je het daarna kan shaken.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

helaas is die door mij en mijn moeder nu uitverkocht (te goedkoop nu):
      Zuid-Amerikaans Rund -25% Ossenhaas Heel - BEEF EN STEAK

maar hier hebben ze wel echt topvlees.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        helaas is die door mij en mijn moeder nu uitverkocht (te goedkoop nu):
        Zuid-Amerikaans Rund -25% Ossenhaas Heel - BEEF EN STEAK

maar hier hebben ze wel echt topvlees.
        Nice, vers geleverd of ingevroren?

Comment

Ingevroren. als die vers geleverd zouden worden, zou ik ze in kant en klare porties snijden en de stukken vlees sealen.

Van de andere kant is het bereiden van grote stukken vlees gewoon erg leuk
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Als er ooit een bodynet diner komt stel ik een joined effort voor Dyno. Iemand die begint te kwispelen bij "grote stukken vlees" daar kom ik wel door een deur mee in de keuken

Comment

Yooo Dyno. De biefstuk is klaar!

Comment

Originally posted by Wietse90 View Post
                Yooo Dyno. De biefstuk is klaar!
                Hoop dat die gesmaakt heeft.

Comment

Ik ga er gewoon van watertanden terwijl ik het lees
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    Hoop dat die gesmaakt heeft.
                    Verdorie. Heb niet geproefd man. Moet het binnenkort opnieuw proberen..
                    Bedankt voor de tip nog.

Comment

Fuck.. krijg spontaan honger van het lezen.. ga dit recept van de week uitproberen klinkt erg lekker! Thanks!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X