koude rijst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kook m'n rijst altijd 's ochtends, is als ik het eet altijd afgekoeld maar niet koelkast koud zegmaar dus prima te eten. Zelfs droge rijst vind ik wel te doen maar heb er vaak iets van een sausje doorheen. Kerriesausje, tandoorisause, saté, kan ook zo simpel zijn als een scheutje ketjap er doorheen mikken. Nootjes met droge rijst doet ook wonderen voor de smaak vind ik en als je je vlees een beetje lekker kruid/marineerd zit er genoeg smaak in je bakje
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
      Kook m'n rijst altijd 's ochtends, is als ik het eet altijd afgekoeld maar niet koelkast koud zegmaar dus prima te eten. Zelfs droge rijst vind ik wel te doen maar heb er vaak iets van een sausje doorheen. Kerriesausje, tandoorisause, saté, kan ook zo simpel zijn als een scheutje ketjap er doorheen mikken. Nootjes met droge rijst doet ook wonderen voor de smaak vind ik en als je je vlees een beetje lekker kruid/marineerd zit er genoeg smaak in je bakje
      zelf zat ik ook te denken om het in de ochtend een keer goed op te warmen met de hoop dat het gedurende de dag een beetje warm blijft, maar nog niet geprobeerd.
      Train Insane Or Remain The Same.

Comment

Sommige gerechten smaken de volgende dag juist sterker, zoals veel pasta gerechten.
        mocht je dat koud zelfs niets vinden; haal dan een koeltasje en doe er een warmte elementje in
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik vreet bijna overal ketchup of chilisaus door heen, wel gematigd ma toch
          Hard work, beats talent.

Comment

ik heb nu zelf ook chilisaus met rijst en ik heb ketchup met rijst geprobeerd, echt niet te vreten!
            chilisaus gaat nog maar gedurende dag word steeds minder en minder lekker.

Comment

Is er niet een rijstjepap shake van te maken ? :P Een milk rijstshake ofzo met melk kwark ofzo.
              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by aktito View Post
                mijn lievelingskruiden zijn dat tief het overal op.

(persoonlijke favoriet: brood met kaas ketchup en provencaalse kruiden) jamjam.
                haha, jij ook al!
                ik probeer altijd wel wat nieuws maar val ook altijd weer terug bij deze
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
                  Is er niet een rijstjepap shake van te maken ? :P Een milk rijstshake ofzo met melk kwark ofzo.
                  Let me know! :P

Comment

Chillisaus.. PROPER BULKING ADDITIVE! In de bulk is alles lekker met chilisaus! Ik bulk all year long baby. Als ik cut is het max een week of 2.. dus ja chillisaus is populair hier. Heb wel de meest voedingswaarde vriendelijke eruit gezocht. 35 gram carbs per 100 gram saus. Sommige hebben 50+ en de carbs zijn pure suiker.. dus ik gooi er ook geen liters overheen maar gewoon een beetje voor de flavor.

ketchup is ook nais. Doe ik bij mn omeletten en biefstukken. Die van de lidl is lekker zuur en voedingswaarde zijn relatief ok..heb ook tijdje bio van heinz gehad.. maar volgens mij is dat ook 1 groter naaierij.
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Koude basmati rijst vind ik niet te eten, vreemd genoeg is zilvervliesrijst voor mij koud veel beter te doen, ik zorg er wel voor dat t niet te droog wordt door aardig wat olijfolie toe te voegen.

Wat ik eet is (recept voor 2 dagen):

200 gr ongekookte zilvervliesrijst zo'n 10 minuten koken met een blokje kippenbouillon.
                      Ondertussen maak je een vinaigrette sausje klaar met olijfolie (google even op (Calve saladmix italiaanse kruiden) meerdere smaken mogelijk, alles is lekker).
                      Wanneer de rijst gekookt heeft, afgieten en het sausje er doorheen roeren.
                      Snij een halve komkommer door de helft en snij deze in partjes, snij 2 tomaten in blokjes en snij een rode paprika in blokjes.
                      Gooi alles door elkaar (koud).

Op de dag dat ik het eet doe ik er een halve tonijnsteak bij uit de diepvries (kleine meerprijs ten opzichte van de blikjes).

Ik vind het koud zeer goed te eten en warm nog beter.

Comment

Ik eet m'n porties zilvervliesrijst gewoon met een hap sambal. Koud of warm maakt niet uit. Schijnt dat de sambal de spijsvertering ook wat aan de gang brengt, en anders wel de schijterij.

Comment

Als je niet van koude rijst houdt moet je die opwarmen, ik heb van mijn broertje gehoord dat sommige COOP winkels een magnetron hebben staan die je gratis kunt gebruiken.
                          Dan moet je wel in de buurt zijn van een COOP, dat is wel een vereiste.
                          You don't quit when you're tired.
                          You quit when you're done.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X