Eieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is uitermate fijn voor fabrikanten van vezelrijke ontbijtgranen als ze dat soort "onderzoeken" doen en daar dan mee adverteren. Fabrikanten zoals kellogs zouden het verschrikkelijk vinden als iedereen zoals ons deed en gewoon elke dag eieren at. Ze willen maar 1 ding en dat is hun product verkopen tegen een zo hoog mogenlijke marge. Winst maken dus.
    En ze vinden het al helemaal niet leuk dat wij voor brinta en havermout gaan (sowieso, naast dat het gezonder is en geen toegevoegde suiker bevat, omdat het goedkoper is).
    Nee ik ga alleen af op de onpartijdige onderzoeken van WETENSCHAPPERS. Fabrikanten kunnen hun advies ergens steken waar de zon niet schijnt want ik trap niet in hun duivelse marketingstrategieen!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ben ook weer begonnen met eitje af en toe

vandaag begonnen met

3 pistoletjes in de over. 3 gekookte eitjes.

beetje mayo op pistoletje eitje en zout erop en smullen maar

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Het is uitermate fijn voor fabrikanten van vezelrijke ontbijtgranen als ze dat soort "onderzoeken" doen en daar dan mee adverteren. Fabrikanten zoals kellogs zouden het verschrikkelijk vinden als iedereen zoals ons deed en gewoon elke dag eieren at. Ze willen maar 1 ding en dat is hun product verkopen tegen een zo hoog mogenlijke marge. Winst maken dus.
        En ze vinden het al helemaal niet leuk dat wij voor brinta en havermout gaan (sowieso, naast dat het gezonder is en geen toegevoegde suiker bevat, omdat het goedkoper is).
        Nee ik ga alleen af op de onpartijdige onderzoeken van WETENSCHAPPERS. Fabrikanten kunnen hun advies ergens steken waar de zon niet schijnt want ik trap niet in hun duivelse marketingstrategieen!
        helaas... Iemand moet de geldschieter zijn voor een onderzoek. Manupilatie van wetenschappelijk komt erg veel voor.
        the one and only tabata overlord

Comment

Da's waar. maar gelukkig kunnen wij verpakkingen lezen.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

ei in het glaasje en daarna ei opdrinken, moet dat voor of na het fitnessen gebeuren ?
            Echte mannen eten geen honing want die kauwen op bijen

Comment

OMG.
              Dit is wel ene heel erge bump xD
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                OMG.
                Dit is wel ene heel erge bump xD
                Oeps, ik wist niet dat dit topic al bijna 4 jaar niet gepost zijn
                Echte mannen eten geen honing want die kauwen op bijen

Comment

Nu weet je het

Maar schijnbaar is het ook niet zo erg om een oud topic te bumpen maar moet er wel relevante info instaan.
                  Nu zou je beter een nieuw topic kunnen starten
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X