Het is uitermate fijn voor fabrikanten van vezelrijke ontbijtgranen als ze dat soort "onderzoeken" doen en daar dan mee adverteren. Fabrikanten zoals kellogs zouden het verschrikkelijk vinden als iedereen zoals ons deed en gewoon elke dag eieren at. Ze willen maar 1 ding en dat is hun product verkopen tegen een zo hoog mogenlijke marge. Winst maken dus.
En ze vinden het al helemaal niet leuk dat wij voor brinta en havermout gaan (sowieso, naast dat het gezonder is en geen toegevoegde suiker bevat, omdat het goedkoper is).
Nee ik ga alleen af op de onpartijdige onderzoeken van WETENSCHAPPERS. Fabrikanten kunnen hun advies ergens steken waar de zon niet schijnt want ik trap niet in hun duivelse marketingstrategieen!
En ze vinden het al helemaal niet leuk dat wij voor brinta en havermout gaan (sowieso, naast dat het gezonder is en geen toegevoegde suiker bevat, omdat het goedkoper is).
Nee ik ga alleen af op de onpartijdige onderzoeken van WETENSCHAPPERS. Fabrikanten kunnen hun advies ergens steken waar de zon niet schijnt want ik trap niet in hun duivelse marketingstrategieen!
Comment