stacker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Droogtrainen is sowieso spiermassaverlies.

Maar ik had geen last van extra spiermassaverlies door die stackers. Dus vanuit mijn eigen ervaring zeg ik dat het allemaal wel mee zal vallen zolang je maar genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.

Maar kan mij goed voorstellen dat anderen er anders over denken.
    Groei, Groeier, Groeist

Comment

het zal miss iets meer masse kosten maar dat is niet echt noemis waardig hoor
      Who's the Chef

Comment

maar hoe denken jullie over stackers te gebruiken bij het droogtrainen?
        of zeggen jullie met veel cardio kan het ook prima zonder stackers? Ik ben gewoon aant overwegen om stackers erbij te gebruiken, of bijvoorbeeld alleen in het weekend, is misschien ook een optie?

Comment

Je kan prima stackers nemen als je gaat droog trainen. Maar stackers is natuurlijk geen vervanging voor de cardio die je nodig hebt om te cutten.
          Groei, Groeier, Groeist

Comment

ik wil het ook niet als vervanging van de cardio nemen, maar als extra hulpmiddel.

Comment

stacker 3 ephedra free met chitosan

Gebruikte een tijdje stacker 3 chitosan kan niet zeggen dat het werkt weeg nog evenveel en zie er hetzelfde uit terwijl ik er 2 per dag nam (meer kreeg ik niet weg).. het enige wat er gebeurde door de stackers was dat ik enorm veel dorst kreeg dronk op een gegeven moment 4 liter water per dag of meer (niet gezond) terwijl ik daarvoor nooit water dronk, verder maakte het me super misselijk alleen al op het moment dat ik die enorm vieze capsule in mijn mond had ging ik al zowat over mijn nek. Ik had al een liter water nodig om die capsule weg te spoelen. Ik werd niet actiever en heb geen slapeloze nachten gehad. Je kan nog beter anorexia hebben en gewoon niets eten dan val je sneller af :P heb het wel gehad met de pillen ik ga liever inschrijven voor een sportabbonement en dan extreem hard trainen. mijn vriend is een tijd aan de yellow jackets geweest (bij de smartshop te koop) hij is in een maand tijd zoveel afgevallen dat het leek alsof hij een ernstige ziekte had, zelfs zijn gezicht begon helemaal in te vallen. helaas zijn ze volgens mij uit de handel genomen en is daar voor in de plaats nu yellow subs.. geen idee of die werken?? maar ik weet dat als je specifiek om yellow jackets vraagt dat ze ze nog wel verkopen misschien een idee??

je kan ze kopen bij verschillende smartshops in utrecht bv state of mind aan de oude gracht en magic mind op neude waar ze potjes verkopen van 20 capsules voor 25 euro (wel ff op de houdbaarheids datum letten) dan heb je nog benima sportcentra ook in utrecht daar heb ik ze zelf vandaan daar hebben ze potjes van 100 capsules voor ong. 35 euro. hele nette winkel waar ze ook gewoon gewichten en sportkleding verkopen. op internet is zo het adres te vinden. dat zou ik eerder doen dan via internet bestellen, natuurlijk het risico ook dat je het dan niet binnen krijgt. en het probleem met nieuwsgierige ouders waarvan je liever hebt dat ze niets weten als ze het paketje aan nemen.

Comment

Originally posted by Razor View Post
                ik wil het ook niet als vervanging van de cardio nemen, maar als extra hulpmiddel.
                moet kunnen hoor

ik persoonlijk zou het dan 2-4 dagen gebruiken en dan weer ff 2-4 dagen onder
                heb zelf ondervonden dat ik er dan meer profijt van heb
                als ik het dag in dag uit neem wordt ik er imune voor lijkt wel en als ik dan stop ben ik 2 weken futloos
                Who's the Chef

Comment

nou, van die tcx voel ik dus geen reet, denk ik

ik krijg het er niet extra warm door ofso, ik word langzaam langzaam droger maar dat kan ook komen door me voedingsschema. dat ik niks van de tcx voel hoeft toch niet te betekenen dat het niet werkt?
                  ik doe geen cardio en ben al 2a3 kilo verloren in de 4e of 5e week van mijn cut en tcx doe ik pas sinds de 3e week van mijn cut.
                  nadat ik klaar ben met tcx wil ik nog 1 a 2 maanden zonder fatburner verder en dan wil ik lipo 6 proberen. ik heb er echt hele goede reacties over gehoord, alleen waar ik wel mee zit is de leeftijd, ik ben 16 en minimum leeftijd is 18... ik hoop dat het mee zal vallen,
                  ik laat jullie weten hoe het gaat.

grtz
                  Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Stacker

NVE Pharmaceuticals is een Amerikaanse merk en zoals je weet in de States kan men een schadevergoeding aanvragen voor wat dan ook.
                    NVE Pharmaceuticals heeft in het verleden ook een paar flinke schadevergoedingen moeten betalen.
                    men moet zich indekken voor alle mogelijke problemen en die ook zo voor webwinkels.
                    als ik ga terug naar mijn eigen zaak, ik heb een paar keren de Stackers niet verkocht aan klanten omdat ze toegeven dat ze slikken zware medicijnen.
                    van alle Stackers FatBurners die ik verkoop,ik kan zeggen dat de Stacker 4 is en blijft een topper.

Er bestaat helaas geen FatBurner die ook werkelijk werkt bij iedereen.
                    van mijn klanten ik hoor wel positieve reacties over de Stimulant-X,over Extreme Cutting Cycle,Animal Cuts,Atro-Phex,InsuLean K,Scorch V3,Tetrazene,Thermonex en Vaporize.
                    Bernard

Comment

Kerel, je hebt het niet in de gaten maar dit is een topic van begin 2007. Check de datum voortaan voordat je zo'n oud topic bumpt.
                      Gesloten.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X