ik ben dus vmidag ff langs de etos geweest jullie advies opgevolgd maar ze hadden helemaal nix:S geen shakes en creatine hadde ze nog nooit van gehoord maar ik heb nou dus iets anders mee genomen
spirulina voedingssuplement
je zou meer energie hebben en dus betere prestaties sneller herstel en je uithoudingsvermogen verbetert nou wou ik dus vragen is er iemand die dit kent? en wat de resultaten waren ervan
dit staat trouwes op de achterkant:
spirulina krachtig van natuurlijke oorsprong
Spirulina is een blauwgroen micro-algje dat leeft in subtropische wateren.
Het is een rijke energiebron van natuurlijke oorsprong en bevat vitaminen, mineralen en plantaardige eiwitten. Deze voedingsstoffen geven je meer geestelijke en lichamelijke energie, verhogen je weerstand en vergroten je uithoudingsvermogen. Spirulina is een energie voor levensgenieters: het bevordert prestaties in werk, sport en studie en versnelt herstel na ziekte.
spirulina voedingssuplement
je zou meer energie hebben en dus betere prestaties sneller herstel en je uithoudingsvermogen verbetert nou wou ik dus vragen is er iemand die dit kent? en wat de resultaten waren ervan
dit staat trouwes op de achterkant:
spirulina krachtig van natuurlijke oorsprong
Spirulina is een blauwgroen micro-algje dat leeft in subtropische wateren.
Het is een rijke energiebron van natuurlijke oorsprong en bevat vitaminen, mineralen en plantaardige eiwitten. Deze voedingsstoffen geven je meer geestelijke en lichamelijke energie, verhogen je weerstand en vergroten je uithoudingsvermogen. Spirulina is een energie voor levensgenieters: het bevordert prestaties in werk, sport en studie en versnelt herstel na ziekte.
Comment