Isopire Mass Dikmaker??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Isopire Mass Dikmaker??

Nu ben ik al een tijdje bezig met fitness en tot nu toe gaat alles aardig goed. Toch ben ik nog niet tevreden over mn geweldige zwembandje... nu las ik in de men's health dat een goede spierkweker en spierherstel suplement Isopure Mass is.
    Nu komt de vraag: Is dit nou een weight gainer (als: je wordt er dikker van) of is dit een weight gainer waar je meer DROGE spiermassa van krijgt? Op verschillende sites staat Isopure mass namenlijk bij de Weight gainers sectie en het is mij nog niet helemaal duidelijk in welke context ik dit moet zien...

Heeft iemand hier ervaring mee/wie kan me een goede tip geven? kopen/niet kopen?

Missie: Droger worden maar wel spiermassa blijven opbouwen/behouden, vetpercentage naar beneden halen.

Bedankt!!
    Last edited by Efron; 03-03-2007, 10:39. Reason: het is IsoPURE niet isoPIRE...

Efron, stel je even netjes voor A.U.B., anders ben ik genoodzaakt je topic op dicht te gooien. Zie PM voor meer info! Mr. Symmetry
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Gedaan .

Ps. het is Isopure...niet isoPire...

Comment

Een wheigt gainer is ervoor gemaakt zodat je massa aanzet.

Iso pure is een supplement met extra koolhydraten en eiwitten. Eigenlijk is het niets meer dan een maaltijdvervanger.

Je zet dus geen droge massa aan.
        Groei, Groeier, Groeist

Comment

Een maaltijd vervanger?? het wordt niet verkocht als maaltijd vervanger...
          Wat ik wil weten: is het puur voor herstel en opbouw van spieren of is het om je meer gewicht/vet te geven?
          Het gaat hier dus over Isopure mass.

Comment

Het is gewoon een supplement met koolhydraten en eiwitten. Dus voor opbouw en herstel net zoals een gewone maaltijd. Alleen isopure is reeds voor je gedoseerd en ze hebben creatine en wat aminozuren toegevoegd.

Het is een goed supplement en zal ook zeker werken. Het is bedoeld om gewicht aan te zetten.

Je neemt deze voedingsstoffen in om aan de ene kant je spieren voldoende bouwstenen te geven om te herstellen en aan de andere kant om zwaarder te worden.

Dus het antwoord op je vraag is dat het voor beide is.
            Groei, Groeier, Groeist

Comment

He Efron,

Het woord supplement betekent 'aanvulling'.
              Het is dus aanvulling op je voeding. In voeding zitten ook koolhydraten, eiwitten (aminozuren), creatine etc. Als jij niet weet wat een weightgainer doet, vraag ik me af je wel weet wat je eet.
              Gebruik van supplementen begint bij het analyseren van je voeding. Oftewel wat je binnenkrijgt. Daarna ga je kijken wat je nodig hebt en daar je voeding op aanpassen. Als het dan met goede voeding niet mogelijk is (waardoor je iets tekort komt), dan kun je supplementen gebruiken als aanvulling.
              Ik wil niet neerbuigend doen, maar weet jij wat je eet, wat je nodig hebt en wat je tekort komt? Als je dat namelijkk weet, weet je ook welk supplement goed voor je is.

Mocht je daar hulp bij nodig hebben, horen we het graag.

Groetjes Tim

Comment

Ik weet heel goed wat ik eet en weet ook wat ik tekort kom..
                Een weightgainer als bijvoorbeeld mammoth shakes geven je extra gewicht en zijn ook wel goed voor de spieropbouw (dit is niet de hoofdzaak om mammoth te gebruiken), de hoofdzaak van deze shakes is voornamelijk aankomen in vet doordat er veel koolhydraten en vetstoffen inzitten.
                Ik heb het vet gedeelte niet nodig (juist niet), en maak me ook niet druk om extra gewicht, immers spieren zijn zwaarder dan vet.
                De vraag of je aankomt in vet ipv spier is de vraag waarom ik deze topic gestart ben.
                Heeft er iemand anders ervaring met Isopure mass shakes?.

Mocht ik de vraag niet goed formuleren, dan hoor ik dat graag nog om em verder toe te lichten!.

mvrg.

Comment

Ps Tim,
                  ik weet wat een weightgainer is (wat mij nogal logisch lijkt) alleen de vraag waarin je de "weight gaint" (vet of spier) is de vraag waar ik antwoord op zoek.
                  Toch bedankt voor de belangstelling!

Comment

Originally posted by Efron View Post
                    Ik weet heel goed wat ik eet en weet ook wat ik tekort kom..

mvrg.
                    Als je weet wat je tekort komt is zo'n shake niet nodig. Dan ga je dat toch gewoon bij eten?
                    Groei, Groeier, Groeist

Comment

Originally posted by Efron View Post
                      Ps Tim,
                      ik weet wat een weightgainer is (wat mij nogal logisch lijkt) alleen de vraag waarin je de "weight gaint" (vet of spier) is de vraag waar ik antwoord op zoek.
                      Toch bedankt voor de belangstelling!
                      nou, ik denk dat je spiermassa traint als je gewoon goed blijft trainen.
                      ook zul je in vet aankomen maar dat lijkt me logisch, als je dat niet wilt kun je beter een gewone proteine shake nemen. maar ook dan hangt het weer af van alle andere factoren: voeding, training etc.
                      Last edited by ahmet; 04-03-2007, 15:22.
                      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

En ook daarvan kun je weer vet aankomen, hangt allemaal helemaal van je voeding af...

@ Efron; je denkt waarschijnlijk dat je weet hoe het zit, maar gezien je posts vraag ik me af of je het echt weet.
                        Op de vraag of je van een supplement vet of spier aan zult zetten is namelijk helemaal geen antwoord mogelijk, dat hangt namelijk niet af van het betreffende supplement maar van jouw training, voeding, rust, enz.
                        Al dit soort producten zijn zoals gezegd niets meer dan een soort voeding uit een potje, maaltijdvervangers of aanvullingen erop dus die in principe weinig meer brengen dan normale voeding kan doen.
                        Of je ze dus nodig hebt en wat voor effect ze op je zullen hebben hangt nogmaal helemaal van je voedingsschema af.

Wellicht heb je er wat aan om even het topic over voeding en schema's door te lezen dat je kunt vinden onder het kopje 'Lees dit eerst!' helemaal bovenaan het forum.
                        Voeding is de basis, pas als je een goed en persoonlijk voedingsschema hebt kun je bepalen of je een supplement nodig hebt en wat het voor je zou kunnen betekenen.

Comment

Ok bedankt.
                          Last edited by Efron; 04-03-2007, 20:49.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X