Stacker t en pro 80, iemand ervaring mee?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stacker t en pro 80, iemand ervaring mee?

Heeft er iemand ervaring mee met Stacker t en pro 80? Ik neem nu creatine maar vindt niet dat dit zo een verschil maakt, daarom denk ik van over te stappen naar Stacker T, heeft meer spierkracht, massa, maar ook een lager vetpercentage, namelijk ik weeg maar 68 kilogram voor iemand van 1m 84, dus weet niet of dit produkt wel goed is voor mij dan? En als voedingssupplement om meer eiwitten pro 80
    Een vriend van mij gebruikt dat en de laatste 3 maanden is hij echt wel heel veel geëvolueerd...
    Is dit een goede combinatie voor meer massa?
    Bedankt

denk dat stacker T?? voor afvallen is dus niet echt massa
    Who's the Chef

Comment

Stacker is niet voor massa. Je moet gewoon meer eten. Gebruik anders een wheigt gainer.
      Groei, Groeier, Groeist

Comment

whahahhaha wat een post.. geevolueerd whahah hij is geen pokemon !

Comment

Denk dat je véél beter je heil in een zeer goed voedingsschema kunt zoeken, je zult er flinke resultaten mee behalen en ze zijn nog blijvend ook, mits je behoorlijk blijft eten natuurlijk.
          Of je daarbij een proteïne shake kunt gebruiken hangt helemaal van je voedingsschema af, als je al voldoende eiwit binnen krijgt is het nutteloos.
          Die stackers zijn sowieso volledig ongeschikt voor jouw doel!

Lees ff het topic over voeding en schema's onder het kopje 'Lees dit eerst!' helemaal bovenaan het forum en stel een voedingsschema op, kunnen wij dat verder verfijnen.
          Voeding is de sleutel!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X