endo,indu en testo sting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• endo,indu en testo sting

Mensen hier ervaringen met endo,indu en testo sting van revolutions?

Ik geloof dat Teacher er mee bezig was en hij zou het een en ander bij gaan houeden maar voorals nog horen we niks.....
    Who's the Chef

Comment

hmm ben benieuwd hoe die het erop doet dan..

Comment

Op basis van de ingredients is het niks!

Comment

voor zo ver ik gehoord heb (via via) heeft het een enorm effect!
          vooral de combinatie Edo/Insu-stim moet enorm werken als je vet% omlaag moet, en je spiermassa omhoog.

Testostim heb ik ook veel goede dingen over gehoord, het schijnt enorm te werken als je het met de juiste middelen inneemt. Ook je voeding moet goed zijn.

maja ikzelf heb er nog geen ervaring mee, dus ik kan ook eignelijk niks zeggen.

Comment

Dat zij nvaak de mensen die het verkopen of iig dicht bij de bron zitten die zeggen dat het allemaal super werkt.
            Who's the Chef

Comment

endo- stim

ik heb endo-stim 2mnd gebruikt en heb niks maar er dan ook niks van gemerkt qua voorruit gang in mijn training.
              het gekke is nu ik ben gestopt train ik weer veel beter!

gr. niels

Comment

Als dat spul is mij een beetje te duur om te proberen.

Zou het zonde van mijn geld vinden, zijn genoeg goedkopere supplementen die ook goed werken.

Ciao,

michel

Comment

heb een maand endo stim gebruikt, ik sliep er precies iets beter van en mss ietsje meer kracht (maar dat kan ik hoofd gezeten hebben ook)
                  de rest weinig van gemerkt. dus zijn geld absoluut niet waard!!

Comment

Ik geloof er allemaal niet veel van. Pure marketing zoals de meeste supps. Alleen zijn deze wel héél duur!!!

Kan je mss helpen na een kuurtje waarbij je je eigen testproductie platgelegd heeft maar anders... kheb er mijn serieuze twijfels bij

koop liever een goed potje proteinen en creatine meer

greetzzz
                    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X