cellmass bsn creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cellmass bsn creatine

hallo, een poosje geleden heb ik de cristal creatine 200 mesh (in poedervorm) gebruikt. nu moet zeggen ik was helaas niet geweldig onder de indruk, heb wel wat resultaten ermee gehaald maar zeker geen super prestaties.

daarom wou ik nu eens de cellmass creatine van bsn proberen. Iemand die hier ervaring mee heeft, die me kan zeggen of dit een goeie is?

alvast bedankt
    Owner of the Iron Playground.

Creatine is creatine, waarschijnlijk is die van cell mass een combi met een NO component. Probeer het, en weet het ons te vertellen. Er zijn mensen die overigens niks merken van creatine.

Grtz

Comment

verwacht geen wonderen van creatine

Comment

Inderdaad Creatine is geen wondermiddel. Je mag rekenen op 10% winst aan kracht. Zelf ben ik nu gestopt met creatine. Neem nu Test-X9 als vervanging.
        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

staat creatine eigenlijk op de dopinglijst voor topsporters?
          My dog can run and my dog can jump, but hell my dog can't !

Comment

wat zou ik dan bijv. wel kunnen gebruiken ipv creatine voor meer spiergroei en massatoename (aan supplementen) weightgainer, triboost?
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
              wat zou ik dan bijv. wel kunnen gebruiken ipv creatine voor meer spiergroei en massatoename (aan supplementen) weightgainer, triboost?
              heb een tijdje die triboost gebruikt en geloof er niets van...
              bovendien geloof ik niet in de werking van Tribulus. De werking ervan is echter ook nooit aangetoond. longifolia jack daarintegen zou wel helpen de testosteron productie te verhogen. Dit is ook wetenschappelijk aangetoond. Onder de 18 of net boven de 18 jaar zal een testobooster ook weinig nut hebben omdat de lichaamseigen productie al hoog genoeg is...
              Als je toch voor een testobooster zou gaan raad ik je Stacker T aan...
              If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

cellmass

Hallo,

Creatine is geen wondermiddel.Dat klopt,maar het wordt wel een heel ander product als je het goed kunt combineren.
                Zelf heb ik cellmass gebruikt samen met andere produkten en ik ben super vooruit gegaan.
                Als je flink opgepompt wil zijn,veel energie wilt hebben,een grote kracht toename wilt en een flink porsie droge masse erbij wilt hebben,neem dan de produkten BSN.

- Nitrix
                - Cellmass
                - NO-Explode.

Een super combinatie.
                Deze produkten zijn op dit moment #1.

Groeten,

Lars

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse