No Xplode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• No Xplode

geachte leden,

op de talloze supplementen sites lees je veel over de merken van BSN...

mijn vraag aan jullie was helpt no xplode ???

kben van plan het ook te gaan nemen... maar is best wel duur..
    daarom wou ik weten of het iets helpt bij een goed voedingschema ?

Als er iemand is die het al ééns getest heeft, wil ik anders wel mijn
    latere bevinden hierop vermelden...

alvast bedankt...
    Last edited by dianabolic; 29-06-2007, 17:58.
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

ik heb het wel een tijdje gebruikt maar vind het meer een soort energizer.. ik kon wel merken dat ik langer door kon gaan enz.. als je het koopt raad ik je de smaak lime af heheh

Comment

hee hee,

ik heb het een keertje getest.

maatje van mij had een pot gekocht maar die kreeg er zware buikkrampen door.

het werkt wel relaxed. het eerst uurtje kan je vergelijken met het feit dat je een xtc pil heb geslikt. Je hebt dan mega veel energie en kan aardig door knallen.

Echter vind ik de prijs aan een te hoge kant om het nog eens te proberen.
      je moet namelijk 2 scopes voor je training nemen en na een maandje is je pot al op.

Ik zou het dus niet voor een 2de keer nemen. De prijs vind ik te hoog en je krijgt en 0,75 kilo voor ofzo. Ben nu net 1 week gestopt met revenge v3. Dat gaf mij hetzelfde resultaat als ik van no-xplode kreeg.

een pot a 1,5 kilo is zelf nog goedkoper dan 0,75 kilo no-xplode.
      Maar de werking is voor iedereen anders.

je moet echter wel een stevige maag hebben voor no-xplode omdat ik af en toe ook wel pijn in mijn buik kreeg. de eerste paar dagen heb je trouwens last van een iets wat duizelig gevoel is je hoofd maar dit gaat weg naarmate je kuur vordert.

Ciao,

michel

Comment

alvast bedankt mannen, nu weet ik al iets meer...

Comment

Graag gedaan hoor, daarvoor is het forum toch.

Het best voor mij blijft nog steeds HMB in combinatie met creatine (poedervorm) en Whey.

Dit gaat ik volgende maand weer maar eens nemen denk.
          nu hou ik het een maandje alleen op mij whey:-)

Ciao,

michel

Comment

Originally posted by Lemichell View Post
            Graag gedaan hoor, daarvoor is het forum toch.

Het best voor mij blijft nog steeds HMB in combinatie met creatine (poedervorm) en Whey.

Dit gaat ik volgende maand weer maar eens nemen denk.
            nu hou ik het een maandje alleen op mij whey:-)

Ciao,

michel

van HMB hoor je inderdaad veel goeds misschien schaf ik het me ook wel ééns aan... pfff zit altijd maar te denken aan kuren... maar als ik dan aan de bijverschijnselen zoals tumoren, lever, nierfaling of hartfaling denk dan wil ik er liever niet mee beginnen...

Comment

Originally posted by dianabolic View Post
              van HMB hoor je inderdaad veel goeds misschien schaf ik het me ook wel ééns aan... pfff zit altijd maar te denken aan kuren... maar als ik dan aan de bijverschijnselen zoals tumoren, lever, nierfaling of hartfaling denk dan wil ik er liever niet mee beginnen...
              Ach, ik ken genoeg mensen die af en toe een kuurtje nemen en waar het nog steeds goed mee gaat. Ik heb gelukkig ook nog last van bijverschijnselen gehad met die soort supplementen.

Af en toe moet je wat toch om over je dooie punt heen te gaan;-)
              Wat bij mij ook heeft geholpen om langs een fitnesszaak te gaan waar ze supplementen verkopen om daar goed advies te vragen.

Succes he kerel.

Ciao,

michel

Comment

thanks michel..

Ik heb al een paar keertjes raad gevraagd bij greatshape in antwerpen...

eerst hadden ze me aangeraden een gainer met creatine te gebruiken
                van maximize die noemde pro mass complex.
                die heeft me aardig geholpen ben ervan 4 kilo bijgekomen.
                maar hierdoor kwam ik ook snel vet bij op men buik.

Had ook ééns keertje gevraagd over de werking van testo-boosters,
                maar toen zei de verkoper ja dat is goed als je daarbij over voldoende
                eiwit beschikt, anders moet je de lean gainer kopen deze bevat ook tribulus (waarvan ik nog steeds niet overtuigd ben maarja) en Eurycoma Longifolia Jack (waar ik wel in geloof) ook zei de verkoper dat 'lean gainer' perfecte samenstelling koolhydraten heeft... Heb dit nu maandje getest en ben er niet echt 100% van overtuigd...

Comment

Je steekt je geld beter in wat creatine en goed kwalitatief voedsel.

Grtz

Comment

Dan ben ik toch heel erg benieuwt hoe het bij mij zal gaan werken.
                    Ik heb no-xplode ook besteld voor een redelijke prijs overal een beetje rond gekeken en tot een conclussie gekomen.Ik hou jullie op de hoogte van de werking ervan en de ervaring ermee.Ik ga het samen gebruiken met weightgainer en proteine en dus no-xplode.En goed eten natuurlijk is het allerbelangrijkste wat er is en natuurlijk goede training.

mvgr big boy

Comment

Originally posted by Riki View Post
                      Je steekt je geld beter in wat creatine en goed kwalitatief voedsel.

Grtz
                      That's me boy (zoals ze in de ierland zeggen)

Comment

ik moet zeggen dat ik in bijna 1,5 jaar tijd nu aan mn 4e of 5e pot NO xplode zit.....is echt t beste pre workout produkt dat r is.....zeker als je t in combi neemt met n goeie crea ( en uiteraard eiwitten voort herstel)
                        2 scheppies in je shakebaker en na 15 min werkt t al - als je t op n lege maag neemt)
                        1e keer, hup meteen 20 kg meer boven mn record op de platte bank....niet1 x liften maar gewoon 3 setjes van 10 mee doen....
                        je moet alleen op de tijd letten, voordat je t weet ben je 2 uur verder....en nog niet moe..

zegt genoeg lijkt me,,,,,.........(en ik heb echt al veel geprobeerd..)

succes

zelf ben ik met de mass stack van bsn ( no xpode, nitrix en cellmas binnen 2 maanden 15 kg aangekomen, heb wel getraind en gevroten als n beets, maar vetpercentage zaket en gewicht steeg, maar ik moet zeggen dat ik van nature al heel snel omhppg scheit in gewicht als ik hard train)
                        maar om n lang verhaal kort te houden: kopen
                        bigger is better

Comment

Beste supplement wat ik ooit heb aangeschaft.

Ik ga er mega hard op

Comment

thanx mannen

Comment

Originally posted by -CLJ- View Post
                              ik moet zeggen dat ik in bijna 1,5 jaar tijd nu aan mn 4e of 5e pot NO xplode zit.....is echt t beste pre workout produkt dat r is.....zeker als je t in combi neemt met n goeie crea ( en uiteraard eiwitten voort herstel)
                              2 scheppies in je shakebaker en na 15 min werkt t al - als je t op n lege maag neemt)
                              1e keer, hup meteen 20 kg meer boven mn record op de platte bank....niet1 x liften maar gewoon 3 setjes van 10 mee doen....
                              je moet alleen op de tijd letten, voordat je t weet ben je 2 uur verder....en nog niet moe..

zegt genoeg lijkt me,,,,,.........(en ik heb echt al veel geprobeerd..)

succes

zelf ben ik met de mass stack van bsn ( no xpode, nitrix en cellmas binnen 2 maanden 15 kg aangekomen, heb wel getraind en gevroten als n beets, maar vetpercentage zaket en gewicht steeg, maar ik moet zeggen dat ik van nature al heel snel omhppg scheit in gewicht als ik hard train)
                              maar om n lang verhaal kort te houden: kopen
                              Ik gebruik het ook voor testen etc. Het kan dus ook nuttig zijn voor doelen anders dan BB.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X