Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Oh oke, een voormalig team genoot van mij (handbal) had het nl. voor ongeveer 65 dollar gekocht via een site uit de VS, en dat was dan inclusief verzendkosten. (5-10 werkdagen) En nu is via de VS kopen helemaal goedkoop natuurlijk (geloof dat 65 dollar ongeveer 48 euri is)... Denk dat ik eens ga kijken op internet.
Ik hoorde meerdere mensen over tintelingen en een rush gevoel , energie alsof je een half pilletje op hebt.. en een enkeling over meer kracht
Helemaal enthousiast heb ik dus een pot gekocht..
Nou heb ik in mijn leven heel wat oppeppende dingen gebruikt maar.. voor mij komt het nergens in de buurt van 1 van die dingen. Het enige wat ik er van krijg is maagzuur tijdens m'n training en energie is ver te zoeken.
Ik ben ook 0 gevoelig voor redbull , om de een of andere reden zie ik daar een verhouding in..
Waarschijnlijk als je daar helemaal druk en opgepept van word zal NO-Xplode vast werken , maar als je het van redbull niet krijgt zal NO-Xplode het waarschijnlijk ook niet doen voor je.
Ik denk zelf dat het meer een placebo iets is
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Ik heb ook 2x noXplode gebruikt en het gaf me iedere keer weer een echte boost! Super fijn voor bij het sporten, ik hou het een stuk langer uit. maar over het algemeen is mijn ervaring met BSN wel goed.
Ik hoorde meerdere mensen over tintelingen en een rush gevoel , energie alsof je een half pilletje op hebt.. en een enkeling over meer kracht
Helemaal enthousiast heb ik dus een pot gekocht..
Nou heb ik in mijn leven heel wat oppeppende dingen gebruikt maar.. voor mij komt het nergens in de buurt van 1 van die dingen. Het enige wat ik er van krijg is maagzuur tijdens m'n training en energie is ver te zoeken.
Ik ben ook 0 gevoelig voor redbull , om de een of andere reden zie ik daar een verhouding in..
Waarschijnlijk als je daar helemaal druk en opgepept van word zal NO-Xplode vast werken , maar als je het van redbull niet krijgt zal NO-Xplode het waarschijnlijk ook niet doen voor je.
Ik denk zelf dat het meer een placebo iets is
no xplode vergelijken met redbull...
Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Ik gebruik sinds vandaag no xplode 2.0 met cellmass 2.0 en mijn vraag is: Gebruiken jullie de gebruiksvoorschriften die achter op de potten staan met de hoeveelheid en milliliters? of hoe gebruiken jullie het en hoeveel?
Ik heb zelf bijna geen ervaring met supplementen alleen creatine!
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment