welk merk creatine met protein shake ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welk merk creatine met protein shake ?

ik train 5x in de week en ga creatine er bij gebruiken

ik weet niet hoeveel (5 gram op lege mag en 5 gram na trainining ?)
    ik weet eigenlijk ook niet wat een goed merk is no xplode vielen mij op en revenge zit er veel verschil tussen ?

ik drink 3l water per dag
    3/4 stukken fruit
    geen fastfood
    niet roken(deed ik tog al niet)
    geen alcohol
    elke dag voordat ik ga trainen vis
    elke dag 2 eieren <----miss een protein shake ?

zouw het beter zijn als ik inplaats van 2 eieren een protein shake neem ?(whey is een goedmerk?)
    omdat ik mijn bf wat naar benenden wil hebben het is nu iets van 14/16%

hoop dat iemand mij kan helpen

No-Xplode en Revenge zijn wel erg duur gebruik en word mischien iets te commercieel aangeboden kan er zelf niet over oordelen want zit zelf net 2.5 week aan mn eerste creatine gebruik zelf nitro crea en whey protein shake van xxl nutrition relatief goedkoop en werkt prima.

gebruik crea op rustdagen sochtends voor ontbijt en op trainingsdagen 45 a 30 min voor de training op de verpakking staat de juiste dosering in mijn geval is dat 5 gram.

whey shake lijkt me idd een goede vervanger van de eitjes elke dag ik eet alleen tijdens trainingsdagen voor slapen gaan een ei ivm de trage eiwitten, whey shakes word snel opgenomen die drink ik sochtends met ontbijt en savonds half uurtje voor het slapen gaan, op trainingsdagen sochtends met ontbijt, direct na de training, en savonds half uur voor slapen.

Groetjes Ramon.

Comment

Ik neem altijd dymatize en ben er tevreden over No x hoor ik ook goede berichten over, voor de rest lees wat er op de verpakking staat.
      Who's the Chef

Comment

ik gebruik creatine van no excuss, goed spull.
        geen oplaad fase en enkel maar 5 gram 1 uur voor je ga trainen.
        je wordt er merkbaar sterker van.

Comment

no xplode vind ik te duur :/ "volgens mij" hoeveel ik daarvan moet hebben is hij na een maand op :/

revenge v3 lijkt me wel goed bijna geen rommel stofjes er bij in
          1500 gram best veel dacht ik

en het is gewoon monohydrate in poeder vorm niet dat vloeibaar ^^

Comment

Mail maar naar body-food.nl erg goede creatine voor zeer weinig geld hij is trouwens in bijna alles de goedkoopste en de beste!!

Comment

NO Xplode is ook geen creatine, er zit wel n lein beetje in...maar tis een pre-workout supplement....zorgt voor echt veel meer energie tijdens je training, en je kan het als een aanvulling op je crea gebruiken, niet in plaats van...
              tis idd duur, maar ff googlen je vind snel wat aanbiedingen.Maar...t werkt wel...opzeker!

grtn

CLJ
              bigger is better

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X