goed spul?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goed spul?

even een vraag.

is m double you goed spul.

ik heb hier bbex proteine en creatine van interactive.
    maar zoek wat anders.

gr.
    one goal: power and mass

Mdu is nix mis mee hoor.
    Who's the Chef

Comment

en waar vergelijk jij het mee bsn.
      ??

Comment

Vergelijk het met nix het is gewoon goed spul.
        Who's the Chef

Comment

dankee

Comment

Voedingssupplementen

gebruik het ook en heb er zeker geen commentaar op.
            ik hoor dat er meer dere merken zijn die net zo goed zijn of zelfs beter maar dat je hier gewoon wat meer voor betaald.
            net als dat je voor het zelfde resultaat een a merk koop maar ook een b merk kan kopen die mischien net zo goed is.(mischien moet je dan alleen iets meer consumeren voor het zelfde resultaat.

Comment

Voedingssupplementen

ik koop gewoon altijd dit merk,zit je altijd goed vindt ik.
              het is een goede kwaliteit.
              moet je maar op de website kijken van mdoubleyou,vind dat er voor alles genoeg uitleg bij staat over toepassingen enzo.
              dat vind ik wel belangrijk.

Comment

zeer goed spul

Ik gebruik alleen maar Mdouble you. Het is goedkoper dan de meeste andere supplementen en het geeft mij de gewenste resultaten. Ik gebruik als proteinen Wey2Go en als creatine met extra NO booster NO Excuses.
                Soms gebruik ik ook The Original Stack 2 als ik wat extra energie nodig heb of als fatburner.

Neem maar van mij aan dat het goede kwaliteit spul is van dat merk!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Soms gebruik ik ook The Original Stack 2 als ik wat extra energie nodig heb of als fatburner.
                  heb je oook nadelen ondervonden van het gebruik van stacker 2?

en op welk moment neem je het in? smorgens of voor het trainen?

Comment

pot koffie

Het geeft mij hetzelfde effect als een volle pot koffie leegdrinken.
                    Dat gevoel van opgejaagd zijn en een hart dat uit je borstkas wil springen...mee bekend?

Nu gebruik ik het alleen als ik gruwelijk hard train en laag in mijn koolhydraten zit of als ik nachtdienst draai. Ik kan niet zo goed tegen s'nachts werken maar ben het verplicht door mijn baas. Vandaar dat ik die stackers op momenten gebruik als ik extreem vermoeid ben maar toch verder MOET.
                    Gebruik ze alleen s'morgens of voor de training, maar niet in de avond want dan slaap je niet meer, geloof mij maar!!
                    Eigenlijk wil ik zeggen: als je ze niet nodig hebt, gebruik ze dan ook niet.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X