Ook dit vond ik op een andere site, ik vond het wel interresant en wou het effe met jullie delen: vetverbranders
Vetverbranders
Collapse
X
-
Originally posted by Kevf View PostGedurfde uitspraak! Ik regel een potje van die oude stackII voor je. Jij neemt er een stuk of 10 van in en dan wil ik dat 'placebo-effect' van je wel even filmen
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDe meeste fatburners ggeloof ik ook niet in, maar nu ik die Dymatize Extreme Burn probeer denk ik dat die oude waar efedra in zitten wel werken. Geloof dat er ook ergens een artikel was dat als je de minimum dagelijkse dosering neemt al 800kcal extra verbrand :OGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDe meeste fatburners ggeloof ik ook niet in, maar nu ik die Dymatize Extreme Burn probeer denk ik dat die oude waar efedra in zitten wel werken. Geloof dat er ook ergens een artikel was dat als je de minimum dagelijkse dosering neemt al 800kcal extra verbrand :OOriginally posted by Falstyr View PostInderdaad. Maar het onderzoek was van Dymatize zelf, dus je kan er vraagtekens bij zetten.
Een halve pizza per dag verbranden door niks te doen lijkt mij sterk overdreven..watjij?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Kevf View PostGedurfde uitspraak! Ik regel een potje van die oude stackII voor je. Jij neemt er een stuk of 10 van in en dan wil ik dat 'placebo-effect' van je wel even filmen
Er is toch duidelijk één persoon die aan geeft, dat het allemaal PLACEBO is.
Diegene die dit vertelt die moet je maar van die pillen geven, immers hij zegt dat het allemaal zo is.
Comment
-
Originally posted by Body-Food View PostDan moet je maar eens onder de Afslanken kijken, de topic afvallen voor iedereen.
Er is toch duidelijk één persoon die aan geeft, dat het allemaal PLACEBO is.
Diegene die dit vertelt die moet je maar van die pillen geven, immers hij zegt dat het allemaal zo is.
Je schreef het alsof het jouw mening was
En reken maar dat die oude stacks werkten. Er was een tijdje ook een goedje op de markt dat heette 25+, daar zaten zeg maar de pure efedrine, caffeine en asprine in, en gaaaaaaaaaan!. Echter denk niet dat dat nog erg gezond te noemen was.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment