Vetverbranders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Falstyr

Hoort de inhoud van supplementen niet vermeld te worden op de website bij verkoop? Dat is toch via de wet bepaald of is dat alleen van toepassing op produkt labels? Persoonlijk zou ik het op zijn minst netjes vinden als men weet wat er in produkten verwerkt zit. Zeker in de BB wereld waar consumenten daar meer op letten dan elders.

Op het etiket moet je vermelden wat de overheid eist, dat wordt gecontroleerd door de keuringsdienst van waren ook VWA genoemd.

Het staat een ieder vrij om te vermelden op een website, of alles wat op het etiket staat ook wordt vermeld op zijn/haar website. Wij doen het wel, maar wij hoeven niet alles te vermelden, nog op het etiket nog op de website.

Bijvoorbeeld met welke grondstoffen er wordt gewerkt, L-Carnitine is in vele soorten te verkrijgen maar op een bepaalde bron wordt alles, op één hoop gegooid en vermeld dat het niet werkt. Zouden al die toonaangevende bedrijven die ook L-Carnitine verkopen er dan allemaal naast zitten o.a Solgar, Essentieel Organics, Ortica, AOV enz.

Grondstoffen die minder dan een bepaald gewicht zijn, hoeven niet te worden vermeld. Vele website's vermelden niet eens een ingrediëntenlijst. Het is voor leken moeilijk om het kaf van het koren, te scheiden.

Mijn advies is koop alléén bij bedrijven die langer bestaan dan 15 jaar, die hebben hun sporen wel verdiend. Onderzoek ook alle producten en koop het goede. Je kunt mij altijd vrijblijvend om een advies vragen stuur een pm.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Ook dit vond ik op een andere site, ik vond het wel interresant en wou het effe met jullie delen: vetverbranders
      De wereld draait door, efedra, efedrine en yohimbe zijn medicijnen geworden.
      L-Carnitine is nu Acetyl L-Carnitine enz enz. Onderzoeken van jaren geleden voldoen niet meer aan deze tijd. Neem Citrus Aurantium een onduidelijk cijfer staat erbij.
      Zie hier Advantra-Z de nieuwste ervaringen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X