Nitrocrea ervaringen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nitrocrea ervaringen

Er is wat mis gegaan met mijn bestelling Cellmass vanuit de states en nu moet ik dus nog een paar weken wachten. Echter jantje ongeduld die ik ben wil ik al vast beginnen. Ik zag dit product:

XXL no nonsense nutrition

Heeft iemand hier ervaring mee? Op cellmass ga ik echt super beter dan gewone creatine. Ik hoop hiermee iets soortgelijks te bereiken.

Geen ervaring mee.

Maar een paar weken is bij mij 2 die zou je toch wel kunnen uitzitten.
    Who's the Chef

Comment

Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant ben ik nu al aan het cutten en wil toch graag weer creatine oppakken. Toch een beetje 'angst' om massa te verliezen

Comment

Volgens mij heeft creatine geen verband met wel of niet verliezen van spiermassa.

Creatine houd vocht vast en zorgt er voor dat je meer / langer kracht kan leveren.
        Who's the Chef

Comment

Nope het houdt idd geen verband met spiermassa vasthouden (het hele atp adp verhaal is bekend). Echter ik hoop icm een goede creatine toch nog wat gains te pakken om het verlies wat te beperken.

Comment

heb er goede berichten over gehoord van vrienden.. heb zelf de mono gebruikt van hun en was zeer te spreken.

Comment

Goed en goedkoop is mijn conclusie. Check anders de reviews op de site eens.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X