Schadelijkheid Eiwitshakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schadelijkheid Eiwitshakes

Hallo All,

Een beetje een uitgemolken onderwerp maar toch wil ik jullie graag advies vragen over de schadelijkheid van de Whey-eiwitshakes en eiwitshakes in het algemeen.

Zo'n 3 maanden gebruik ik de eiwitshakes en ik groei er echt duidelijk van en voel me beter en sterker. Ik krijg alleen steeds meer te horen dat deze shakes toch schadelijk voor de gezondheid zijn. Het zit toch elke keer in mijn achterhoofd en ik ben er niet gerust op.. Ik ben dan ook gestopt met de eiwitshakes en ben ook bang om gyno te krijgen.

Graag jullie eerlijke meningen en ervaringen hierop.

Dank!

Bron?

Ik ga ze binnenkort gebruiken, dus overtuig me maar gauw dat ze dan ook echt schadelijk zijn!

Gr

Comment

Te veel is nooit goed.

Hier een artikeltje erover.

Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Originally posted by Icarus View Post
        Hallo All,

Een beetje een uitgemolken onderwerp maar toch wil ik jullie graag advies vragen over de schadelijkheid van de Whey-eiwitshakes en eiwitshakes in het algemeen.

Zo'n 3 maanden gebruik ik de eiwitshakes en ik groei er echt duidelijk van en voel me beter en sterker. Ik krijg alleen steeds meer te horen dat deze shakes toch schadelijk voor de gezondheid zijn. Het zit toch elke keer in mijn achterhoofd en ik ben er niet gerust op.. Ik ben dan ook gestopt met de eiwitshakes en ben ook bang om gyno te krijgen.

Dank!
        Onzin.
        Eiwit Poeders zijn voedingssupplementen, dus een aanvulling op je dagelijkse voeding. De meeste members gebruiken 1 á 2 shake's per dag.

Comment

Een teveel aan eiwitshakes vergroot de kans op nierziektes. Maar dan moet je wel heeeeeeeeel veel eiwitten consumeren. De BB's die ik kende (hardcore 200%) maakten een pot eiwitpoeder van 4,5 kilo per week op! Tja dan krijg je wel last ja. Ik doe zelf 3 weken met een pot van een kilo. Zie daar het verschil.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Gyno van shake's??
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by Icarus View Post
              Ik ben dan ook gestopt met de eiwitshakes en ben ook bang om gyno te krijgen.

Dank!

Gyno?? Het is geen steroide natuurlijk..

Als je geen zwakke nieren hebt dan moet een shake of twee op een dag geen problemen opleveren. Als je nou echt overmatig veel zou innemen, oftwel veel meer dan lichaam nodig heeft, dan moet je de rest toch weer zien te kwijt te raken. Dat geeft een onnodige belasting aan je nieren, plus reken maar op wat extra winderigheid..
              Ik laat het aantal shakes persoonlijk afhangen van de training. Na beentraining krijg ik altijd waanzinnige honger en dan neem ik ook wat extra eiwitten. Als ik nou alleen armen heb getraind, wat uiteraard veel minder spiermassa betreft, dan is voor mij 1 shake wel voldoende. Het is natuurlijk wel een beetje persoonlijk, ik hou het graag aan de lage kant.

Ik hoop dat je het een en ander zo iets duidelijker is.

Jaap
              powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X