proteine of wight gainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@XXL Nutrition

Havermoutmeel in een weightgainer?

Beetje gist erbij en je kunt koekjes bakken.

Havermoutmeel wordt ook verwerkt in bolie's, om te vissen.

Lijkt mij niet geschikt voor sporters.

Een echte weightgainer gebruik je naast je dagelijkse voeding, dus eerst eten en daarna de weightgainer als extra.

Als je een weightgainer als maaltijdvervanger gaat gebruiken, krijg je niet voldoende voedingsstoffen en vitamine's binnen.

Tevens wordt je niet ZWAARDER maar LICHTER, dat is volgens mij niet de bedoeling van een weightgainer.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
      @XXL Nutrition

Een echte weightgainer gebruik je naast je dagelijkse voeding, dus eerst eten en daarna de weightgainer als extra.
      Als je een weightgainer als maaltijdvervanger gaat gebruiken, krijg je niet voldoende voedingsstoffen en vitamine's binnen.
      Tevens wordt je niet ZWAARDER maar LICHTER, dat is volgens mij niet de bedoeling van een weightgainer.
      Beetje te verwachten reactie na een paar threads te hebben gelezen en reacties van bodyfood op producten van andere leveranciers.

Havermout is een perfecte koolhydratenbron en zeker voor sporters. Als je een keer geen maaltijd kan nemen is Complex Carb Gainer perfect om toch de benodigde voedingsstoffen binnen te krijgen, daarbij bevat het een vitaminen en mineralen complex. In beginsel is het inderdaad de bedoeling om dit naast je normale voeding te nemen als extra eetmoment. Hoe je er nu bij komt dat je er lichter van wordt ipv van zwaarder , maar daar zal ik verder maar niet op ingaan.

Iedereen die CCG gebruikt is er zeer tevreden over en kiezen niet meer voor een andere gainer.

Had net een post gelezen in mijn welkom thread dat het er hier volwassen aan toe gaat. Maar dat geldt dus niet voor iedereen.

En bedankt voor de koekjesbak tip.. Weightgainer koekjes voor bij de koffie ik ga de oven aanzetten hier.

René
      René
      XXL Nutrition
      www.xxlnutrition.nl

Comment

@XXL Nutrition

O mijn God mr Bodyfood jij bent echt hilarisch. Heb pas 3 topics van je gelezen (oa glucosamine topic waar powersupps duidelijk de winnaar is) en kan je nu al niet meer serieus nemen.

Havermout niet geschikt voor sporters... hahahah..

Geef gewoon toe dat het een ideale uitvinding is om met een weightgainer te komen waar geen suikers inzitten maar uitsluitend complexe carbs.

Het is trouwens een weightgainer cq maaltijdvervanger. Je kan dus zelf bepalen of je hem NA een maaltijd neemt (als wg) of IN PLAATS VAN een maaltijd (maaltijdvervanger).

Of je zwaarder of lichter wordt ligt dus geheel aan jezelf.

Je kraakt standaard elk supplement van een andere leverancier af. Volgens mij heb je zelf niet door hoe ongeloofwaardig je overkomt. Ik denk niet dat nog veel mensen jou serieus nemen op dit forum.

Comment

Originally posted by XXL Nutrition View Post
          Beetje te verwachten reactie na een paar threads te hebben gelezen en reacties van bodyfood op producten van andere leveranciers.

Havermout is een perfecte koolhydratenbron en zeker voor sporters. Als je een keer geen maaltijd kan nemen is Complex Carb Gainer perfect om toch de benodigde voedingsstoffen binnen te krijgen, daarbij bevat het een vitaminen en mineralen complex. In beginsel is het inderdaad de bedoeling om dit naast je normale voeding te nemen als extra eetmoment. Hoe je er nu bij komt dat je er lichter van wordt ipv van zwaarder , maar daar zal ik verder maar niet op ingaan.

Iedereen die CCG gebruikt is er zeer tevreden over en kiezen niet meer voor een andere gainer.

Had net een post gelezen in mijn welkom thread dat het er hier volwassen aan toe gaat. Maar dat geldt dus niet voor iedereen.

En bedankt voor de koekjesbak tip.. Weightgainer koekjes voor bij de koffie ik ga de oven aanzetten hier.

René
          Ach laat hem maar. Hij kraakt elk supplement af van een andere leveranciers. Iedereen weet dat Complex Carb Gainer de beste weightgainer is die in NL te krijgen is. Het enige wat je hoeft te doen is naar de samenstelling van het product kijken. Meer hoef je niet te doen om tot deze conclusie te komen.

En dan gaat hij beweren dat havermout niet geschikt is voor sporters hahahahahha :roflol:

Comment

@XXL Nutrition
            Als je het al weet hoe Body-Food reageert waarom post je dan hier, DBB is toch de thuisbasis? Zijn ze daar je mooie verhalen al beu?

En als je de regels goed hebt gelezen, dan weet je dat je hier geen reclame mag maken. Dat kun je onder Supplementen doen, dus respecteer de regels.

Havermout is een prima product voor sporters, HAVERMOUTMEEL niet.

Als je het product gebruikt als maaltijdvervanger, dan wordt je lichter immers je mist je dagelijkse voeding. Daarnaast zit je barstens vol dus je hebt geen behoefte aan gewoon voedsel. Een weightgainer is een voedingssupplement dus je gebruikt het als een aanvulling op je dagelijkse voeding.

Wie er hier volwassen is mag de lezer uitmaken, je gebruikt een kreet als bedrijfsnaam die Body-Food al 25 jaar gebruikt "No Nonsense" wij van Body-Food leveren al 25 jaar No-Nonsense producten. Die ook verkocht worden via de regulaire kanalen, wij zijn uw producten nog niet tegen gekomen.

De Tip om er koekjes van te bakken is " Gratis en voor Niks"

Eerst was het Sport Food
            Toen Power Supplements
            Nu No Nonsense XXL Nutritions
            Alle drie als thuisbasis het DBB forum.

3 internet bedrijfjes die denken dat ze het wel weten, 3 bedrijfjes die elders laten produceren en die weining tot geen verstand hebben van Sport voedingssupplementen.

Mister BodyFood

Comment

Body jij kickt hier echt op he het houd je wel bezig iedergeval

Comment

@bodyfood.. al 25 jaar in de branche en het dan nog steeds moeten hebben van het afkraken van andermans producten... Daar houden wij ons absoluut niet mee bezig en dat heeft iets te maken met volwassen gedrag ja. Wij gaan uit van de kwaliteit van onze producten en voor ons is het niet nodig om een andermans producten af te kraken.

Je voelt je gewoon aangevallen omdat er een andere goede leverancier zich aangemeldt heeft en daarom reageer je nogal emotioneel. Net als je tegen powersupplements doet. Ik begrijp het wel hoor is allemaal heel menselijk.

Hier deze is voor jou...

René
                René
                XXL Nutrition
                www.xxlnutrition.nl

Comment

Ik zal vooraf maar even zeggen dat ik niet veel verstand heb van supplementen, dan is dat al uit de weg.

Maar ik heb naar de reviews gekeken op uw site (XXL) over die gainer omdat het interessant klonk, maar de reviews vertellen ook niet veel of het werkt ja of nee. Het is meerendeel over hoe het oplost etc, maar niet zo zeer de effectieve gains die er mee gemaakt zijn.

Nu heb ik zelf ook een weightgainer (mammoth) geprobeerd en ik ben er weinig positief over. De gains die ik heb gemaakt zijn te danken aan een goede voeding, training en whey-proteĂ¯nen. Niet aan de weightgainer, terwijl ik het toch 3x maal daags heb gebruikt, en in de periode dat ik het niet heb gebruikt heb ik meer gains behaald dan met een weightgainer!

Dus ik zou aanraden om het gewoon te houden bij een goede whey, goede voeding en goede training. Dat werkt voor mij tenminste het beste + het is goedkoper Zonde om je geld uit te geven aan supplementen die je niet nodig hebt!
                  An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

@Brutez

Wel goed lezen hé, ik heb het over Havermoutmeel!!!!!!!!

Het is trouwens een weightgainer cq maaltijdvervanger. Je kan dus zelf bepalen of je hem NA een maaltijd neemt (als wg) of IN PLAATS VAN een maaltijd (maaltijdvervanger).

Het lijkt wel een tampon, daar kun ook alles mee doen ook sporten.

Dus je gebruikt een Weightgainer om lichter te worden, dat is nieuw zéker ook voor mij. Weightgainer betekent GEWICHT-TOENAME

En bij die andere firma die jij noemt verkopen, ze een product dat niet bestaat. Lees ook de bronnen eens door voor je commentaar geeft.

En wie wint en wie verliest er, ik verkoop het niet eens.
                    Of staat het al op mijn site, straks eens even kijken.

Wie komt er nu nog serieus over Brutez?

Comment

@xxxl Nutrition

Als het zo'n goed verkocht product is, waarom vermeld je dan géén ingrediënten lijst c.q een aminozuren patroon bij, is er iets te verbergen.
                      Wist je dat er in MM's meer vitaminen en mineralen zitten dat in dit product.

Wel duur hĂ© die havermoutmeel, niet te lang op voorraad laten staan anders krijg je er meelwormen in. Die kun weer verkopen als een bron van proteĂ¯ne

Last edited by Body-Food; 28-01-2008, 14:49.

Comment

@xxxl Nutrition

Als het zo'n goed verkocht product is, waarom vermeld je dan géén ingrediënten lijst c.q een aminozuren patroon bij, is er iets te verbergen.
                        Wist je dat er in MM's meer vitaminen en mineralen zitten dat in dit product.

Wel duur hĂ© die havermoutmeel, niet te lang op voorraad laten staan anders krijg je er meelwormen in. Die kun weer verkopen als een bron van proteĂ¯ne
                        Ingredienten staan netjes op het etiket niets te verbergen hier. Er zit gewoon netjes 100% ADH vitaminen in per 100gram valt niets over op te merken. Het is een aanvulling geen los multivitaminen complex.

En van lang op voorraad hebben wij geen last, we krijgen het niet aangesleept.

Jij ook een fijne dag nog

René
                        René
                        XXL Nutrition
                        www.xxlnutrition.nl

Comment

@Danko

Eindelijk iemand die het begrijpt, wat anderen niet willen begrijpen.

Comment

@Brutez

Wel goed lezen hé, ik heb het over Havermoutmeel!!!!!!!!
                            Als je havermout in de koffiemolen gooit krijg je havermoutmeel..

Zeggen dat havermoutmeel niet geschikt is voor sporters is gewoon onzin. Dat zou beteken dat ik mijn havermout ook niet meer in de blender mag doen. Want dan is het niet meer geschikt voor sporters. Geloof je het zelf Mr Bodyfood?

Het lijkt wel een tampon, daar kun ook alles mee doen ook sporten.

Dus je gebruikt een Weightgainer om lichter te worden, dat is nieuw zéker ook voor mij. Weightgainer betekent GEWICHT-TOENAME ]
                            Hoe kom je nou steeds bij lichter worden?? Lichter of zwaarder worden ligt niet alleen aan 1 weightgainer. Ligt eraan wat je in totaal op een dag eet. Moet iemand die 25 jaar supps verkoopt toch weten zou je denken.

Als een weightgainer zo goed is als complex carb gainer kan je hem zelfs als maaltijdvervanger gebruiken. Let wel mr bodyfood, dit hoeft niet maar het kĂ¡n wel.

In complex carb gainer zitten complexe carbs (vandaar de naam ook denk ik.. ), hoogwaardige eiwitten, mct olie en vitaminen + mineralen. Dus mocht je als bodybuilder een keertje geen zin/tijd hebben om weer je rijst met kip te eten kan je wat complex carb gainer nemen. DĂ© ideale maaltijdvervanger.

Maar natuurlijk kan je het ook als weighgainer gebruiken. Om op een snelle en makkelijke manier aan wat extra kcals te komen. En het zijn nog goede kcals ook. Een stuk beter dan al die weightgainers die voor 90% uit suikers bestaan.

Dus kort samengevat: Complex carb gainer is de ideale weightgainer, die je ook kan gebruiken als maaltijdvervanger. Zelf gebruik ik hem trouwens als maaltijdvervanger. Ik heb geen weightgainer nodig, eet 7 keer per dag goed. Alleen heb niet altijd zin/tijd om 7 keer per dag te eten. Dan neem ik wat complex carb gainer. Heb ik toch m'n kcals binnen. En gelof me, ik word er niet lichter van...

Wie komt er nu nog serieus over Brutez?
                            Jij in ieder gaval niet. Ook ik zal je bijna een knuffel willen geven.

Comment

Originally posted by XXL Nutrition View Post
                              En van lang op voorraad hebben wij geen last, we krijgen het niet aangesleept.
                              HAHAHAHAHAHHAHAHAHA ik lig helemaal dubbel

echt hahahahahaha

Comment

Begint die hele supplementen oorlog nou weer? Ik was al zo blij dat de discussie tussen Body food en GeneralIx klaar was..begint dit weer!

@ Bodyfood

Take it easy
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X