proteine of wight gainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@XXL Nutrition
    Ik kraak geen producten af, ik vertel de consument dat er grondstoffen in zitten die er niet in horen, dat is iets heel anders. Waar moet ik beter van worden, kan ik bij jou een potje met gezondheid kopen?
    Je dist alle supplementen van anderen incl die van powersupplements. En ja om zogenaamd consumenten bang te maken en dat ze alleen bij jou kopen. Grondstoffen die er volgens JOUW niet in horen. Complex Carb Gainer is een super product, zoveel positieve reacties als we hier over krijgen. Nee dat weer jij het beter..

De members op dit forum zijn bijdehand genoeg om hun eigen mening te geven, daar hebben ze mij niet voor nodig.
    Nee zeer zeker niet, die hebben allang gezien dat je nogal overdreven reageerd op andere aanbieders.

Ik durf voor mijn mening uit te komen, dat het voor sommige personen niet leuk is kan ik heel goed begrijpen. Denk je dat je goed bezig bent komt er op eens iemand vertellen dat het niet zo is. Heel vervelend allemaal, en de waarheid komt niet altijd gelegen.
    Je hebt het hier over JOUW mening en JOUW waarheid ga dit niet verwarren met de werkelijkheid.

Je baalt gewoon dat er hier andere aanbieders komen en dat is het hele eieren eten.

Zo... ik heb het helemaal naar me zin hier op dit forum.. Nooit meer naar huis!

René
    Last edited by XXL Nutrition; 29-01-2008, 13:26.
    René
    XXL Nutrition
    www.xxlnutrition.nl

Comment

@XXL Nutrition

Let een beetje op je taalfouten en je zinsopbouw.
      Het wordt anders zo rommelig geheel, het staat zo onprofessioneel.

Ik ga ook nooit naar huis, ik woon bij mijn bedrijf. In een mooie vrijstaande woonboerderij met alles er op en er aan, wij hebben ook scharrelkippen en 5 geiten. (r.geiten)

Ik ben 5 jaar lang weg geweest op het internet met mijn bedrijf Body-Food, sinds 11 januari 2008 heb ik weer een site. En dit alleen maar omdat ik in de wintermaanden weinig om handen heb.

Straks als het zonnetje weer tevoorschijn komt, ga ik weer lekker varen met mijn bootje van 14 meter. Dan moet er weer gepoetst worden, likje verf hier en een likje verf daar. Dan geniet ik van de omgeving en de andere bootjes om mij heen, lekker samen met het vrouwtje in het zonnetje op het achterdek. Beetje zwemmen uit eten stukje fietsen enz, enz. wat wil je als mens nog meer.

Ik zou het bijna vergeten ik heb ook nog een site, nou die doen wij dan gewoon op slot. Als je dan een bestelling plaatst krijg je automatisch een berichtje " wij zijn wegens vakantie gesloten " of hij wordt doorgelinkt naar een afnemer.

Wat zijn collega's toch malle jongens, dat ik moet verkopen
      Nee boys het mag, het moet niet meer.

Comment

Hahaha, wat ben jij ook een raar mannetje.

Op geen enkele post van me heb je een zinnig antwoord en dan doe je nog alsof je de discussie gewonnen hebt ook, hahaha.

Je bent een dikke ouwe boer die zn zakken allang gevuld heeft en geen reet met bodybuilding te maken heeft, blij dat je het zelf verduidelijkt hebt hier.

Ik wens je veel plezier met je boerderij plus boot en bijbehorende eega van 95 kilo, ik ben echt superjaloers hoor.

Wat een ventje zeg.

Comment

Ik ben het in zoverre met Testo eens dat er aan deze domme discussie maar eens een eind moet komen. Bodybuilding, powerlifting en strongman worden beoefend door mannen en vrouwen met PASSIE. Als iemand die nog niet eens wetenschappelijk onderbouwd commentaar komt geven en nooit zijn ongelijk wil toegeven hier constant vervelende discussies loopt uit te lokken heb ik er maar 1 zinnig antwoord op te geven: "have a coke and a smile and shut the fuck up!"
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Het begint hier nu een beetje op een andere site te lijken het was zo gezellig hier, hier gaan alleen nog maar meer rellers op af komen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Het begint hier nu een beetje op een andere site te lijken het was zo gezellig hier, hier gaan alleen nog maar meer rellers op af komen.
              Vandaar ook mijn reply. Ik wil het graag gezellig houden..maar ook informatief. Brulapen die hier met stront komen smijten kunnen we missen als kiespijn.

Comment

@ de sterkste ophaler

Hier kom jij niet voor in aanmerking, jammer ik gun het iedereen.

"Mens sana in corpore sano"
                "Een gezonde geest in een gezond lichaam"
                Last edited by Body-Food; 31-01-2008, 08:10.

Comment

@Testo
                  Wat heeft het voor zin om deze namen te noemen die ik vroeger heb gesponsord.

Arnold Buurman
                  Bart Buurman
                  José Paardekam
                  Moena Sampat
                  Fred van Rutten

Deze namen zeggen jou waarschijnlijk ook niets.
                  Doe eens navraag bij Aad Heijerman of Wil Potze.

Een afnemer van mij sponsort wel sporters kijk maar eens op gotic.nl

Als jou vrouw of vriendin op 58 jarige leeftijd, er net zo goed uit ziet als mijn vrouw met haar 55 kilo, dan ben je net als ik een bofkont.

Mij kun je niet belachelijk maken daar sta ik ver boven, immers kwa leeftijd verschillen wij nogal. Volgend jaar wordt ik 60 en jij denkt dat ik alles uit mijn duim zuig, helaas voor jou nee en ik ben ook nog niet aan het dementeren c.q dat ik seniel ben.

Ik heb niet mijn zakken gevuld via de ruggen van sporters, ik heb keihard gewerkt en mijn terrein ook verlegd naar andere verkoopkanalen. Toen bestond internet nog niet. Door zuinig te leven en mijn geld goed te beleggen in o.a huizen, leef ik nu een royaal leven via mijn Beheer B.V. daarom mag ik verkopen, het moet niet meer.

En als ik het zou willen kan ik natuurlijk ook de WheyGigant nieuw leven in blazen. Denk dat je vriendjes daar niet blij mee zouden zijn. Ik ben namelijk een soort bedrijf waar jouw vriendjes hun producten inkopen. Dus kan ik altijd goedkoper en beter leveren

Die Carb van je vriendje kan ik zo op de markt zetten geen 5 kilo voor € 60.- maar voor € 25.- en in iedere gewenste smaak.

Inderdaad ben ik een (hobby) boer, zoals jij dat graag zegt maar wel eentje die iedereen recht in zijn ogen kan kijken.

Dus met deze weet je helemaal niet hoe de vork in de steel zit, en dat is jammer.

Eerlijkheid duurt nog steeds het langst

M.v.g.
                  Mister BodyFood
                  Last edited by Body-Food; 31-01-2008, 08:13.

Comment

U is te goed.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Vandaar ook mijn reply. Ik wil het graag gezellig houden..maar ook informatief. Brulapen die hier met stront komen smijten kunnen we missen als kiespijn.
                      Helemaal mee eens.. Maar kijk even naar mijn 1e post.. en kijk dan even wie er is begonnen met de aanval te openen en met rellen..

Precies...

René
                      René
                      XXL Nutrition
                      www.xxlnutrition.nl

Comment

Behoud de eer aan jezelf en reageer niet. Scheelt een hoop.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Behoud de eer aan jezelf en reageer niet. Scheelt een hoop.
                          Ja..mee eens.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Maak je niet druk hoor kerel als het tever gaat zal er door een van ons in gegrepen worden

Vind het persoonlijk wel intressant om dit soort discussie's is te laten lopen en kijken wat er uit komt, als het maar wel netjes blijft.
                            Who's the Chef

Comment

whey proteine tip In Shape Supplements

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Ik ben het in zoverre met Testo eens dat er aan deze domme discussie maar eens een eind moet komen. Bodybuilding, powerlifting en strongman worden beoefend door mannen en vrouwen met PASSIE.

En zo is het maar net, bro.

Daarom vroeg ik ook even wat achtergrondinfo aan Bodyfood want ik wist al hoe de vork in de steel zat.

Mij maakt het verder niks uit wat ie met zijn leven doet maar als ie hier denkt helemaal het mannetje te zijn en mensen af te kunnen zeiken wanneer ie maar wil, heeft ie aan mij een goeie.

Maar wat mij betreft is deze zinloze discussie ook over want ik kom hier niet om te rellen maar gewoon gezellig mn ouwe vrienden weer te zien en wat nieuwe vrienden te maken.

De mensen die me al wat langer kennen weten dat gelukkig ook dus wat mij betreft cased closed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X